Sinema diye bir şey vardı eskiden. Allah sabır versin bu sektörlere
'' Bu dönemde 17 Mayıs-1 Haziran arasında, kahvehane, çay bahçesi, sinema salonu, halı saha, internet kafe, yüzme havuzu ve spor salonları kapalı kalmaya devam edecek''
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Halı saha... 🤦🏻♂️
Sinemayı özledim. Sinemia diye bir şey vardı onu da özledim ben 🙂
Kafanı koyduğun yere milletin ayaklarının geldiği bir düzeni nasıl özleyebilirsin? 😐
@makineci öyle diyince bi tık vazgeçtim ama yine de Imax izlemek keyifliydi ya Sinemia ile 😀
Sinemia ile hergün istinye parkta filme gittiğim bir dönem vardı 🙁
İlk açılışta şakkk diye bilet fiyatı 50 TL