Malum Chia diye bir coin çıktı, bir süredir gözlemliyordum. Gaza gelip Seagate ve Western Digital hissesi almıştım ama AWS, Azure gibi devlerin siparişi yanında coin'cilerin %1 bile etki etmeyeceğini anladığımda %4 kar ile çıktım. En azından zarar etmedim ama beklediğim gibi değildi 😀 Şimdi asıl konuya gelelim. Geçen günler kurduğum bir sistemin bu iş için çok uygun olması ( i9 10900, 2 x 2TB MP510, 64 GB ram vs...) nedeniyle ben de normal piyasa fiyatından toplam 15.000'e 100 TB HDD alarak girdim geçen günlerde. Şimdi satmaya kalksam 40.000'i geçer herhalde. Acaba satsam mı yoksa mining'e mi girsem karar veremedim. Coin'in fiyatı düşmezse ciddi gelir getirir 100 TB(Günlük 200 USD civarı) ama coin'in fiyatı düşerse HDD'ler elimde kalacak. En kötü %50 fiyatından satarım diyorum ama kararsız kaldım. Ek olarak bir işim aksayacak ama hobi projesiydi. Siz olsanız ne yapardınız?

BeğenFavori PaylaşYorum yap