Yasin @yasin 16 Şubat 2021 - 19:38 Yeni oyuncaklarımın kutularını bir açayım. #KutuAçılımı BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 10 2 1 10 Yasin @yasin Soldaki divoom tivoo bt hoparlör, sağdaki pny 1 tb m2 ssd 16 Şubat 2021 - 19:41 Yanıtla Beğen Hamit ÖZLÜ @hamitozlu @yasin divoom deneyimlerinizi bekliyoruz. 16 Şubat 2021 - 19:49 Yanıtla Beğen 2 Yasin @yasin @hadi @hamitozlu mutlaka paylaşırım biraz kurcalamam lazım bir sürü mod var 16 Şubat 2021 - 20:08 Yanıtla Beğen 3 qubit @qubit Sağdaki markayı hiç duymadım? XLRT8 Gaming mi ne yazıyor? 16 Şubat 2021 - 21:12 Yanıtla Beğen Yasin @yasin PNY'nin ürünü sağlam bir ssd markasıdır. 970 evo gibi hatta bazı yönlerden ondan iyi diyebiliriz. 16 Şubat 2021 - 22:12 Yanıtla Beğen Definitive was here @definitive 1 TB'lık PNY'yi ben de aldım incehesap'dan Cuma günü, ürün Pazartesi sabah geldi ama bilgisayarı kapat, ekran kartını sök, anakarttaki kapağı sök SSD'yi takıp tüm parçaları yeniden tak gibi bir süreç var üşendim. 16 Şubat 2021 - 22:45 Yanıtla Beğen qubit @qubit Ne kadara sattılar bunu? 16 Şubat 2021 - 23:42 Yanıtla Beğen Definitive was here @definitive @qubit 949 TL 17 Şubat 2021 - 00:11 Yanıtla Beğen 1 Temp @temp H.o. 17 Şubat 2021 - 13:00 Yanıtla Beğen YasinC @yasinc Herkes ssd alıyor bu aralar indirim mi var? 17 Şubat 2021 - 13:18 Yanıtla Beğen İptal
Soldaki divoom tivoo bt hoparlör, sağdaki pny 1 tb m2 ssd
@yasin divoom deneyimlerinizi bekliyoruz.
@hadi @hamitozlu mutlaka paylaşırım biraz kurcalamam lazım bir sürü mod var
Sağdaki markayı hiç duymadım? XLRT8 Gaming mi ne yazıyor?
PNY'nin ürünü sağlam bir ssd markasıdır. 970 evo gibi hatta bazı yönlerden ondan iyi diyebiliriz.
1 TB'lık PNY'yi ben de aldım incehesap'dan Cuma günü, ürün Pazartesi sabah geldi ama bilgisayarı kapat, ekran kartını sök, anakarttaki kapağı sök SSD'yi takıp tüm parçaları yeniden tak gibi bir süreç var üşendim.
Ne kadara sattılar bunu?
@qubit 949 TL
H.o.
Herkes ssd alıyor bu aralar indirim mi var?