Arkadaşlar sizce bunu alayım mı yoksa benzer fiyata 3060 bekleyeyim mi?
Son bir saat içinde 251 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
13 şubatta ön sipariş olacak diyor 3060'lı modelde Monster. Beklemek mantıklı olabilir
Bunun artısı işlemci 8c/16t ve vram 8 gb.
Saf fps performansı bir tık daha iyi galiba ama 3060'ın
@mrsocrates Detaylı bilmiyorum laptop tarafında nasıl diye masaüstüne göre düşündüm biraz
https://www.hepsiburada.com/msi-gf65-thin-10ue-045xtr-intel-core-i7-10750h-16gb-512gb-ssd-rtx3060-freedos-15-6-fhd-tasinabilir-bilgisayar-p-HBV000019DCXO?magaza=Teknorya# bence şunun gibi laptoplar piyasaya geldikçe alınabilir bir tarafı kalmayacak rtx 2000li laptopların
şu haliyle bile biraz zorlayıp buna çıkılabilir
20bin+ fiyatları gördükçe üzülüyordum. Bunu gördüğüm iyi oldu. Birde madenci kitapsızlar ellerini çekse şu piyasadan iyi olacak.
@jepping @jepping Ekran Kartı: RTX3060 Max-Q, GDDR6 6GB
Max-Q detayı ilanda değil detayda yazıyor.
@gkhn O kötüymüş 🤦🏻♂️