zubizarreta @zubizarreta 11 Ocak 2021 - 13:45 Yarın topluyoruz. 😀 İşlemci 5900x. Siyah kutu 3080 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 20 12 Murat Şentürk @senturkmurat1999 Hayırlı olsun. İşlemci nedir? 11 Ocak 2021 - 13:47 Yanıtla Beğen Mete Karabıçak @mete-karabicak Ryzen 5900X 11 Ocak 2021 - 13:48 Yanıtla Beğen Yunus Emre Arslan @yunusemre Hayırlı olsun ağzım sulanmadi değil 😁😁 Kaç gaymeye geldi acaba ? 11 Ocak 2021 - 14:13 Yanıtla Beğen zubizarreta @zubizarreta Sahibine hayırlı olsun 😀 32-34 bin arası. 11 Ocak 2021 - 14:21 Yanıtla Beğen 1 emreCAN Bayrak @flagbearer türkiyedemisiniz acaba merak ettim 11 Ocak 2021 - 14:16 Yanıtla Beğen zubizarreta @zubizarreta Evet. Sistem benim değil ama 😀 11 Ocak 2021 - 14:20 Yanıtla Beğen emreCAN Bayrak @flagbearer @zubizarreta güç kaynağı kasa anakart filan baya pahalı türkiye de ondan sordum 11 Ocak 2021 - 14:59 Yanıtla Beğen zubizarreta @zubizarreta @flagbearer Bazı ürünlerde biraz satıcıların çakallığı bence. Ekran kartını aldıktan sonra 2 k fiyat arttı. Stoklara tek tek koyuyorlar. 11 Ocak 2021 - 15:03 Yanıtla Beğen nineleven @nineleven RE-TE-İKS-ÜÇ-BİN-SEKSEN https://www.youtube.com/watch?v=oBd2vA5RWRA 11 Ocak 2021 - 15:58 Yanıtla Beğen Melburg @melburg Para 11 Ocak 2021 - 16:53 Yanıtla Beğen 1 Mücahit Köse @mucahitkose 11 Ocak 2021 - 17:06 Yanıtla Beğen Murat Burç @muratburc Bu kasayı toplayan ne iş yapıyor sorması ayıp 😀 12 Ocak 2021 - 14:49 Yanıtla Beğen 1 İptal
Hayırlı olsun. İşlemci nedir?
Ryzen 5900X
Hayırlı olsun ağzım sulanmadi değil 😁😁 Kaç gaymeye geldi acaba ?
Sahibine hayırlı olsun 😀 32-34 bin arası.
türkiyedemisiniz acaba merak ettim
Evet. Sistem benim değil ama 😀
@zubizarreta güç kaynağı kasa anakart filan baya pahalı türkiye de ondan sordum
@flagbearer Bazı ürünlerde biraz satıcıların çakallığı bence. Ekran kartını aldıktan sonra 2 k fiyat arttı. Stoklara tek tek koyuyorlar.
RE-TE-İKS-ÜÇ-BİN-SEKSEN
https://www.youtube.com/watch?v=oBd2vA5RWRA
Para
Bu kasayı toplayan ne iş yapıyor sorması ayıp 😀