Selamlar, piyasada 150-200 lira arasında satılan xbox 360 gamepadleri çakma sanırım. Bunları alıp kullanan var mı? Yoksa 300 verip Monster Pusat mı almak mantıklı?
Son bir saat içinde 67 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Evet, çakma onlar. İdare ettiğini söyleyenler var ama bilemedim. 300 civarına ikinci el Xbox One kontrolcüsü alınabilir aslında.
2. el al bence daha mantıklı
En mantıklısı Xbox one kolu Windows da.
ikinci el almak yerine sifir bilindik bir marka al.
ikinci el, aylarca yillarca kullanilmis, adamin birak teri yagi, dna si, tum benligi islemis, dokunulur mu hic 🙁
Hepsiburada ile yurtdışından Xbox One kolu 350-400’e geliyordu, bi araştır istersen
analogları süper kötü, hassas viraj alma olsun, oradan yavaş ilerletme olsun onlar çalışmıyor gibi bir şey. D-pad gibi kullanacaksan olur mesela fifa falan oynarken sıfır sorun.
360 kolları güzel olsa da Windows 10'da çok fazla ayar imkanı verilmiyor. One kontrolcülerinden denemek daha iyi olur.