Selamlar, piyasada 150-200 lira arasında satılan xbox 360 gamepadleri çakma sanırım. Bunları alıp kullanan var mı? Yoksa 300 verip Monster Pusat mı almak mantıklı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap