diziyi izlemeyi düşünenler konudan uzak dursun 🙂
SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER / SPOILER /
Beth Harmon'un onca yıl boyunca Mr. Shaibel'ı arayıp sormamasının bir nedeni var mı? Diziyi baştan sona izledim ama bi yeri kaçırdım sanırsam. Üstelik 10 dolar borcunu da vermedi.
Dizinin sonunda olan şey bunun bi telafisi miydi acaba?

bağlanma problemi bence
Merak etmiyor değilim, ikinci sezonda görürüz kesin
Gelmez ikinci sezon büyük ihtimal
mini dizilerde 2. sezon olmuyor.
keşke gelse ama umutlu değilim
Reytinglere bağlı değişiyor, sanırım baya izlendi. Bir ihtimal devam eder diye düşünüyorum.
passenger güzel yazmış, izlemeyen okumasın:
https://eksisozluk.com/entry/116165492
Ya o değil de bu hanım ablayı fotoshop ile okey,batak masasına oturtuyorlar. Baya komik işler çıkmış ama o fotoya aynı zamanda siyasileri de oturttukları için burada paylaşamıyoz😢. Murat abi yakalayınca kızıyo 😊