M1 den yana benim bir şüphem kalmadı. İkna oldum. M1 işlemcili iPad Pro çıktığında kalemi klavyesi ile tam takım almayı düşünüyorum. Klasik notebook olayını tamamen bırakmayı deneyeceğim.

Mesleğim ile ilgili sorun Primavera programı.. Biraz da Autocad.. Autodesk iPad Pro için tam sürüm Autocad çıkaracağız diye açıklama yapmıştı ama henüz ortada bir şey yok. M1 ile süreç hızlanır diye ümit ediyorum. Ben hardcore bir Autocad kullanıcısı değilim. Kullanım senaryom; metraj, hakediş ve detay inceleme olacak sadece. Yani daha çok görüntüleme/inceleme ve biraz da temel çizim fonksiyonları. O yüzden mobil Autocad bana yeterli gelecektir diye düşünüyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap