Umut Koçak @umtk 30 Ekim 2020 - 18:32 Frostpunk 17TL #SteamOyunTavsiyesi BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 6 4 Burag Kalaycıyan @winkl3 ben normal fiyatından almıştım. Türünü sevene fiyat fark etmeksizin çok keyif veren bir oyun. Oldukça da zor. 30 Ekim 2020 - 18:52 Yanıtla Beğen 1 TeknoÇAN @teknocan Tadı zor olmasında aslında, duyguyu geçiriyor insana, 40 derece sıcakta üşütüyor 😄 30 Ekim 2020 - 19:00 Yanıtla Beğen KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk Suyunu çıkarttım bu oyunun. 30 Ekim 2020 - 20:29 Yanıtla Beğen scorptr @scorptr Cok guzel oyundur, hikayesini dlclerini ve sinirsiz modundaki tum haritalarini oynayip bitirdim. Umarim bu oyuna destek biraz daha devam eder doyamadim pek 🙂 31 Ekim 2020 - 00:13 Yanıtla Beğen İptal
ben normal fiyatından almıştım. Türünü sevene fiyat fark etmeksizin çok keyif veren bir oyun. Oldukça da zor.
Tadı zor olmasında aslında, duyguyu geçiriyor insana, 40 derece sıcakta üşütüyor 😄
Suyunu çıkarttım bu oyunun.
Cok guzel oyundur, hikayesini dlclerini ve sinirsiz modundaki tum haritalarini oynayip bitirdim. Umarim bu oyuna destek biraz daha devam eder doyamadim pek 🙂