Canalys raporuna göre Xiaomi 2020 yılı üçüncü çeyrek verilerine bakıldığında Apple'ı geçerek telefon sektöründe pazar payı en büyük üçüncü marka oldu.
1) Samsung %23 (80.2M)
2) Huawei %14.9 (51.7M)
3) Xiaomi %13.5 (47.1M)
4) Apple %12.4 (43.2M)
5) Vivo %9.1 (31.8M)

Huawei müşterilerini Xiaomi'ye kaptırmış. Akıllanmamış olacak ki Mate 40 serisini saçma sapan fiyatlardan çıkardılar.
Top 5 'te bu çeyrekte 210 milyon andoidli telefonunu cihaz satılmış Lakin hepsini toplasan üst üste dizsen 43milyon adet satan bir Apple etmiyorlar ne tuhaf demi
@dusunuyorama kâr olarak diyor galiba.
Vivo çok mesafe kat etmiş
4. Çeyrekte apple 3.lüğü geri alır. Herkes yeni modelleri beklediği için apple'ın 3. Çeyrek satışları düşük çıkıyor genelde.
Appledan öğrenecek çok şeyi var bu firmaların
@print Çalacağı yeni inovasyon projelerini...
https://teknoseyir.com/durum/1328279#comment-4722215
Apple gelişim ve özellik ekleme süreci kısaca şöyledir:
* Yeni bir teknoloji çıkar, Android dünyasında önce az satan Çinliler, sonra büyükler dener, ekler.
- Apple ezik fan boys: Bir işe yaramaz, kullanışsız gibi türlü bahanelerle ağlarlar.
+ Apple bu teknolojiyi ya direk çalar ya da geliştiren bir firmayı satın alır.
++ Apple zaten olgunlaşmış olan bu teknolojiyi yeni ürünlerine ekler.
- - - Apple ezik fan boys: Vooovvv! Inavasyon, süper özellik, Apple yaptı! Yeaaah!!!
Sonuç, bu hertz olayı GPU, Screen hardware ve yazılım kısmı olgunlaşınca, Apple da kendisine bundan ekmek çıkacağını görürse bunu ekler.
Not: Küfür ederek iOS kullanan iPhone ve iPad sahibi.