Biraz önce iki kişi karşı apartmanın önünde ellerinde pasta ile havai fişek patlattılar. Sayelerinde tüm sokak camlara doluştu, korkuttular hepimizi. Sandım ki içlerinden birisinin sevgilisi var da onun doğum günü. O da değil 2 arkadaş, arkadaş gruplarındaki 3. arkadaşın doğum gününü kutluyormuş. Biz korkuyla çıktık balkonlara onlar bize " fotoğraf çektiniz mi ? " diye soruyorlar. Bizim de onlar gibi sevindiğimizi sanıyorlar. İnsanlar birbirlerini düşünmeden yaşıyorlar.

BeğenFavori PaylaşYorum yap