@type_writer Lumia 520’den geçmiştim. İkisinin ekranı aynı boy, iPhone SE ondan da küçük gövdesinin daha dar olması sebebiyle (Lumia’dan öncesi de 3330 zaten eheh). SE’yi TL harçlıklarla her bi Euro’nun hesabını yaptığım dönemde Hollanda’dan aldım. 7 ile fiyat farkı çok yüksekti, Lumia 520’den geçmek her türlü çağ atlamaktı, o yüzden hiç düşünmeden SE 128GB aldım. Küçük telefonun dezavantajı ana ekrana daha az simge ve widget sığması. Bazı uygulamalarda da yazıların sığmadığı oluyor. Onun dışında bir sorun yok. Mesela iPad Mini 2’de güncelledikçe yavaşlama durumunu yaşadım ama SE’de yaşamadım, pil sağlığı dışında uzun ömürlü çıktı. Neyse selam verdiniz borçlu çıktınız 🙂
Babamın iPhone 7'sine güncellemeyi uyguladığımızda telefonun pili dayanmaz oldu.Örnek vermek gerekirse ios 13.7'de gece 12,sabah 8 arasında telefon bekleme modunda %5 şarj yerken,ios 14'te yine gece 12,sabah 8 arasında telefon bekleme modunda %35-40 arası şarj yiyor.
@scknn Batarya daha geçen ay Apple yetkili servisinde değiştirilmişti.Ve dün itibariyle babamı tekrardan iOS 13.7'ye geçirdim ve şarj tüketimi tekrardan eski haline döndü.
7 Plus'ta kullanıyorum bir yavaşlık sezmedim. Pil durumuna dikkat etmedim.
Bekliyor muyuz güncelliyor muyuz diye soruyordum 🙂
Mesajı düzenledim.
@scknn genel bir sıkıntı var mı diye merak ettim. Aşırı yavaşlama vs.
Güncellemeyi destekleyen en düşük model olan iPhone SE ilk nesilden bildiriyorum, hız ve pilde bi sorun yok. Betayı bile rahat kullandım.
@type_writer Lumia 520’den geçmiştim. İkisinin ekranı aynı boy, iPhone SE ondan da küçük gövdesinin daha dar olması sebebiyle (Lumia’dan öncesi de 3330 zaten eheh). SE’yi TL harçlıklarla her bi Euro’nun hesabını yaptığım dönemde Hollanda’dan aldım. 7 ile fiyat farkı çok yüksekti, Lumia 520’den geçmek her türlü çağ atlamaktı, o yüzden hiç düşünmeden SE 128GB aldım. Küçük telefonun dezavantajı ana ekrana daha az simge ve widget sığması. Bazı uygulamalarda da yazıların sığmadığı oluyor. Onun dışında bir sorun yok. Mesela iPad Mini 2’de güncelledikçe yavaşlama durumunu yaşadım ama SE’de yaşamadım, pil sağlığı dışında uzun ömürlü çıktı. Neyse selam verdiniz borçlu çıktınız 🙂
@type_writer aynı uhteyi htc m7’de yaşadım
Babamın iPhone 7'sine güncellemeyi uyguladığımızda telefonun pili dayanmaz oldu.Örnek vermek gerekirse ios 13.7'de gece 12,sabah 8 arasında telefon bekleme modunda %5 şarj yerken,ios 14'te yine gece 12,sabah 8 arasında telefon bekleme modunda %35-40 arası şarj yiyor.
@scknn Batarya daha geçen ay Apple yetkili servisinde değiştirilmişti.Ve dün itibariyle babamı tekrardan iOS 13.7'ye geçirdim ve şarj tüketimi tekrardan eski haline döndü.