Pek önemi yok onun. Fotoğraf çıktısını veren algoritma önemli. Misal HTC One M8'in S5'in gerisinde kalması, 4MP olmasından kaynaklanmıyor. Algoritması ya fazla sıkıştırıyor ya da henüz adam gibi optimize edilmemiş. Yarın bir güncelleme çıktığında S5'ten iyi çekebilir. G3'ün de G2'yi geçmesi normal.
Daha iyisi elbette var ama daha iyi kalibre edilmiş bir ton ekran olduğuna emin olabilirsiniz. G3 abartılmayacak bir ölçüde daha sıcak. Daha çok detay gösterebilmesi daha büyük önem taşıyor. Renkle istediğiniz gibi oynarsınız. Giden detay geri gelmez.
G3 bariz olarak G2'den daha net ve daha sıcak çekmiş. Sanırım G2'nin kamerası çıkış olarak 8000K, G3 ise 6400-6700K arası ayarlanmış. Bana rahmetli telefonum N8'i hatırlattı kerata.
murat abi merhaba iyi geceler ben lg g2 almayı düşünüyorum fakat ekranın sağlamlığı nasıl düştüğü gibi kırılıyor mu cam koruyucu ve spigen kılıfla koruyabilirmiyim ? @gamsizm
G3 incelemesi için LG'nin ürün göndermesi gerek. Ben bir günlük geçirdim elime.
Xperia z2 incelemesi gelecekmi
Gelecek.
Z1' ile aynı koşulda test etmem gerek. Ama Z1'i yanlış hatırlamıyorsam daha iyi G3.
Daha büyük hali var mıdır?
https://www.flickr.com/photos/gamsizm/14426308111/ ve https://www.flickr.com/photos/gamsizm/14449843103/
Düşük ışıkta deneme şansınız oldu mu? G2 gibi değildir heralde düşük ışıkta ki performansı.@gamsizm
Düşük ışık deneyemedim henüz.
Pek önemi yok onun. Fotoğraf çıktısını veren algoritma önemli. Misal HTC One M8'in S5'in gerisinde kalması, 4MP olmasından kaynaklanmıyor. Algoritması ya fazla sıkıştırıyor ya da henüz adam gibi optimize edilmemiş. Yarın bir güncelleme çıktığında S5'ten iyi çekebilir. G3'ün de G2'yi geçmesi normal.
İyi daha doğal ve ayrıntılı gözüküyor.
Evet bu da Sony'nin IMX35'ini kullanıyor diyorlardı. Bu lazerin bir etkisi yok mu?
Bir de otofokus hızı?
G2'den hızlı odakladığı kesin. Ama benim dikkatimi çeken odağı kaçırmaması oldu. G2 zaman zaman başka objelere kayabiliyor kalabalık sahnede.
Yok ben yaşamadım ama G2'de yaşamıştım. Alıştım G3 normal geldi. Direkt G3 olsa kesin ben de kaydırırdım. Ama G2'den net bir şekilde az kaygan.
İpad den bakıyorum g2 nin mavisi daha güzel gözüküyor daha canlı bundan daha iyi ekran mı var @gamsizm
Daha iyisi elbette var ama daha iyi kalibre edilmiş bir ton ekran olduğuna emin olabilirsiniz. G3 abartılmayacak bir ölçüde daha sıcak. Daha çok detay gösterebilmesi daha büyük önem taşıyor. Renkle istediğiniz gibi oynarsınız. Giden detay geri gelmez.
Ekran kalitesi nasıl G3^ün? 2K ekran fark yaratıyor mu?
Bence etmiyor. Daha iyi elbette. Ama bunun için kaç para talep edecekleri de önemli.
G3 bariz olarak G2'den daha net ve daha sıcak çekmiş. Sanırım G2'nin kamerası çıkış olarak 8000K, G3 ise 6400-6700K arası ayarlanmış. Bana rahmetli telefonum N8'i hatırlattı kerata.
Lumia 925'deki kaliteyi yakalayabilmişler mi sizce Murat bey?
Bence evet. Ama 925'in fiyatını yakalayamayacakları için adil bir karşılaştırma olmaz 🙂
Fazla mı çıkmış ne
Murat bey ebaydan satın alma üzerine bi video yapmanız mümkünmü?
ebay üzerine videomuz var zaten 🙂 Onun altındaki yorumları okusanız yeter.
murat abi merhaba iyi geceler ben lg g2 almayı düşünüyorum fakat ekranın sağlamlığı nasıl düştüğü gibi kırılıyor mu cam koruyucu ve spigen kılıfla koruyabilirmiyim ? @gamsizm
murat abi sence g3 alsam yoksa z3 mü beklesem kamera açısından ??
Onu kimse bilemez 🙂
Arkadaşlar maviye baktığımızda g3 daha doğal bir renk tonu yansıtıyor g2 de mavi yapay bir tonda çıkmış