3D Render aliyorum fanlari acmiyor macbook, aksam aksam yine kanser oldum makina alev aliyor. Manuel elle actim kendine geldi.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
MacBook’larda fanı elle son hızda döndürünce ağır yüklü işlerde performans farkı oluşuyor.
Koray Birand da bi videoda bahsetmişti bu durumdan. Fanlar hızlanmadan macbook ısınıp kapanıyor diyodu 😀 Bu arada macbooklarda 3d render nasıl diye merak ediyordum, sizi bulmuşken sormuş olayım. Ne renderları alıyorsunuz? Nasıl bir konfigürasyon kullanıyosunuz?