Yaklasik iki yildir doplata duruyor, simdi alip tekrar baktim biraz sertlesmis ancak buyuk ihtimalle yemeyecegim. Dolaba geri koyacagim, daha son kullanma tarihine var. Kendimi daha hazir hissetmiyorum yemek icin 😀 Yedikten sonra dusuncelerimi paylasirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap