WD derim. Segate den zamanında çok çektim. Ne zaman "Aman Segate olsun, oda iyi marka" dedim aldım problem çıktı. 500gb diskim bir ton animemin yarısını da aldı götürdü.
ben wd ile başladım hiçbir zamanda başka marka deneyim demedim diskleri aldım taktım unuttum tıkırtı bile gelmedi kaç yıldır herkese de tavsiye ediyorum.
hangisi ucuzsa o
şikayet edildi.
WD derim. Segate den zamanında çok çektim. Ne zaman "Aman Segate olsun, oda iyi marka" dedim aldım problem çıktı. 500gb diskim bir ton animemin yarısını da aldı götürdü.
WD
WD özel seri sonuçta 😀
İkiside iyi. 🙂 Secim yapamam.
Öyle diyosunda hocam Seagate nin disk normal WD ninki Black disk 😀
ben wd ile başladım hiçbir zamanda başka marka deneyim demedim diskleri aldım taktım unuttum tıkırtı bile gelmedi kaç yıldır herkese de tavsiye ediyorum.
WD, yurtdışına garantiye gönderdiğinde her iki yönde de gümrük masraflarını WD ödüyor.