#Epic #GTAV #EpicStore
Yavaş lan hayvan gibi şaapıyorsunuz. 🙂 🙂
(Görseli kim düşünmüşse efsane olmuş. 🙂 )

#Epic #GTAV #EpicStore
Yavaş lan hayvan gibi şaapıyorsunuz. 🙂 🙂
(Görseli kim düşünmüşse efsane olmuş. 🙂 )

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Şimdi 10 tane alan hilecilerin tüm hesaplarının banlanmasını beklemek lazım eğlenebilmek için.
Öyle bir şey bekleme paralıyken bile hile doluydu
@abdhal Aradığım yorum buydu. Hani diyorlar ya oyunu canlandırmak için bunu yaptılar diye.
Aslında oyunun cenaze namazını kıldılar haberleri yok. 🙂
İlerde satarım diye tüm maillerine alıyorlar 🙂
alan da tekrar aliyor. degisik bir durum var su an
@awsalli Bende de var da fazla gta göz çıkarmaz deyip almak istedim ama alamadım daha. 😀
Şey oldu bu düğünlerde dağıtılan hediyeler olur böyle 5'er 5'er alınır evdekilere götürücem diye.
Aynı olay Gta için de geçerli oldu işte. 😀
Ben de yoktu. 50 TL altına düşsün diye bekledim düşmedi ben de almamıştım.He olsa yine alırdık o ayrı🙂