@nemesis8 Render motorundan kastınız cycle mı acaba? Teşekkür ederim beğendiğinizi için. Diğer çalışmalarım profilimde var ama kalem değil. Aynı şeyi 2. kere tasarlamıyorum genelde.
@armv7 Gerçek hayatta hiçbir şey aslında tam manada keskin değildir.O kısımdaki edgeleri seçip bevel komutu ile çok hafif yumuşatabilirsin.Sadece bir tavsiye 🙂
Kalem hobisi olan biri değilim ama çok çok güzel duruyor. Elinize sağlık.
Teşekkür ederim, Kullanmak isteyeceğim bir kalem tasarlayayım dedim. Demek ki zevklerimiz benziyormuş 😀
@armv7 iyide bende bu kalemi kullanmak istiyorum şuan =) bu sorunsalı nasıl çözeceğiz =)
@dogus Kelin ilacı olsa 😂
Eline sağlık hocam çok beğendim.Acaba hangi motoru kullanıyorsun?
Blender ile çizdim.
@armv7 Render motoru için sormuştum. Ayrıca tasarımı gerçekten beğendim. Diğer çalışmalarını merak ediyorum.
@nemesis8 Render motorundan kastınız cycle mı acaba? Teşekkür ederim beğendiğinizi için. Diğer çalışmalarım profilimde var ama kalem değil. Aynı şeyi 2. kere tasarlamıyorum genelde.
@armv7 Diğer çalışmalarını da görmüştüm önceden, saati de çok beğenmiştim temiz şeyler çıkıyor ortaya aynı olmasa da olur 😀
@nemesis8 Teşekkür ederim.
sanki elimi uzatsam alacakmışım gibi duruyor...
Gerçekçi bulmanıza sevindim. 😀
En alt kısımda "Mesh Smooth" komutu unutulmuş sanki 😀
Kalem köşeli olduğu için orası da köşeli aslında.
@armv7 Gerçek hayatta hiçbir şey aslında tam manada keskin değildir.O kısımdaki edgeleri seçip bevel komutu ile çok hafif yumuşatabilirsin.Sadece bir tavsiye 🙂
0.5 mi 0.7 mi? 🙂 İnsan bir "tutorial" çeker 🙂
0.9 kutu açılışı yakında geliyor 😂
Her türlü dark mode 😂