Ios ve android uygulama gelistirmek istiyorum cok basit bir uygulama olucak sadece buton olucak ve database ime veri gondericek on off seklinde.Uygulamayi app store ya da play store a koymicam sadece ailem deki iphone ve android cihazlara yukleyecegim. Bunun icin illa gelistirici hesabi icin ucret odemem gerekli mi? Ayrica android de apk seklinde yukleniyor uygulama, ios icinde DEB yada source kod ile yukleniyormus sanirim jailbreak gereksinimi olmadan. Bu surecte dikkat etmem gereken husular nelerdir?

BeğenFavori PaylaşYorum yap