Çıkış sırası ile oyna derim Asylum - City - Knight arada Origins var ama o ara bir oyun olarak çıkmasına rağmen bu üç oyunun geçmişinde bir hikaye anlatıyor ve serinin en tartışmalı oyunu olarak nam salmıştır. Ayrıca serinin yaratıcısı RockSteady, Origins oyununun yapımında yer almamıştı.
Çıkış sırası ile oyna derim Asylum - City - Knight arada Origins var ama o ara bir oyun olarak çıkmasına rağmen bu üç oyunun geçmişinde bir hikaye anlatıyor ve serinin en tartışmalı oyunu olarak nam salmıştır. Ayrıca serinin yaratıcısı RockSteady, Origins oyununun yapımında yer almamıştı.
Ondan Epic Origins'i vermedi demek ki 😀 Origins'i oynama sırasında nereye koysam?
@reducto En son oyna seriden soğuma derim. 😀
@umtk İlginç Steam'de %90 almış, niye o kadar gömdün nesi kötü 😀
Çıkış sıralaması
Arkham Asylum (2009)
Arkham City (2011)
Arkham Origins (2013)
Arkham Knight (2015)
Hikaye sıralaması
Batman: Arkham Origins (2013)
Batman: Arkham Asylum (2009)
Batman: Arkham City (2011)
Batman: Arkham Knight (2015)
Çıkış sıralamasına göre oynamak daha iyi olur bence.
O ne ya hikaye sıralaması karmakarışıkmış 😀
En yenisinden başlayınca sonra diğerleri kötü gelmesin 😀
Çıktığı tarihe göre.
conarium oynamayı unutmayın hocam, çok güzel oyundur...
Korkuyla pek aram yok ama bedava diye denicem 😅