Merhaba arkadaşlar, ilk günden beri site üzerinden Plus üyeliği kullanıyorum, bunu iptal edip YouTube'de katıl yapmaya gerek var mı? aboneliğim yıllık olarak yenileniyor ve ekim ayında süresi doluyor.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İptal ettir youtube katıla geçin yönetim böyle diyor.
Hadi ya ben de öyle yapayım o zaman
videolar artık youtube üzerinden geldiği için plus üyeliği şuanda bir işe yaramıyor.
ben iptal ettirmeyeceğim çünkü youtube kullanma imkanım yok.
sana yasakmı yoksa
bana yasaklıyolarda bazen 😢 😢
@johncenaaa yasak değil de anonim hesap kullandığım için katılamıyorum. anonimlik iyidir 🙂
Bence buradaki plus satışı devam etmeli. Fatura kesimi çok uğraştırıyorsa minimum 6 aylık paket ve yıllık paket diye 2 seçenek sunsunlar.