Parfümüm bitmek üzere iken yenisini alayım dedim. 1.900 TL lik parfüm 879 TL görünüyor bir satıcıda.
Bu parfüm ya sahte, ya da raf ömrü dolmuş. Zararına satmak haricinde başka izahı yok.
Parfümüm bitmek üzere iken yenisini alayım dedim. 1.900 TL lik parfüm 879 TL görünüyor bir satıcıda.
Bu parfüm ya sahte, ya da raf ömrü dolmuş. Zararına satmak haricinde başka izahı yok.
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kolonyaya rağbet parfüm endüstrisini vurmuş olabilir 😀 .
Direkt açık parfüm al. En azından sahte mi acaba diye kafana takılmaz...
@outrun Aslında o kadar pahalı değil bu parfüm. Doğru, 1 ml si 19 TL. Ama kalıcılık muazzam. Sabah 2 sıkım (bazıları tek sıkım yapıyor kokunun başlangıcı ağır olduğu için) atıyorsun hiç abartmıyorum 2 gün boyunca sıktığın elbisede koku kalıyor. Tende o kadar kalmıyor. Bende 30ml lik şişe var 2 yılda ancak bitirebildim. Ancak şöyle; dediğim gibi başlangıcı çok ağır olduğu için yaz aylarına uygun değil. O yüzden sene de 6 ay kullanıyorum. Dolaıyısıyla aslında çoğu orta seviye parfümden çok daha ucuza geliyor.
Tom Ford'dan önce kış ayları için Blau De Channel kullanıyordum; 100ml şişesi bir kış (6-8 ay) ancak götürüyordu.
Tom Ford Black kullanıyorum, hiç bu kadar düştüğünü görmedim, 364 TL gözüküyor, en son 750 TL almıştım, bu kadar fark olunca sahte olduğunu düşünmüyorum bende.
bende bime 37 tl ye adidas dive gelmiş onu alamadım 2 aydır israf olmasın diye. 😀
Tutaste'de 50 ml Black Orchid 25 TL. Ben kullanıyorum, hiç fena değil.
https://www.ozelparfum.com/tf-orchid-orc-acik-parfum
PArfümlerin ürütetim tarihini bulmak tam dert. Siz nasıl buluyorsunuz? Seri numarasını sorgulama imkanı hepsinde yok.