Apple ın haritalar uygulamasındaki detaya düştüm resmen.
Böyle bi özellik olduğunu bilmiyodum.
Arabayı buraya parketmiştin diyor uygulamayı açınca.

Apple ın haritalar uygulamasındaki detaya düştüm resmen.
Böyle bi özellik olduğunu bilmiyodum.
Arabayı buraya parketmiştin diyor uygulamayı açınca.

Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
o kadar takip ediyor yani. vay be
Takibi hepsi yapıyor da önemli olan bu bilgiler ne kadar son kullanıcıya yararlı şekilde yansıtılıyor o önemli.
Apple bir reklam şirketi olmadığı için bu dataları kullanmıyorlar. Bu veri de zaten telefonda kalıyordur çünkü datayı toplamaya ihtiyaçları yok.
@pope apple buna güldü
Türkiye değil de amerika ve kanada gibi devasa açık otoparklarda gerçekten hayat kolaylaştırır.
@brave Yıllarca android kullandım. Şuanda da ios da google haritaları aktif olarak kullanıyorum. Daha bugüne kadar arabayı buraya parketmiştin diye belirtmedi.
Bilemiyorum artık. Apple yine sade ve sonuç odaklı yaklaşımıyla göz doldurdu diyebilirim.
@brave 😀
@temp Asistan aktif değil mi kullanırken? Ben 3-4 senedir bu sistemi kullanıyorum Google Maps'te.
ben çok kullanıyorum ya hangi sokaktı neyin karşısına bıraktık.
Son uygulamaları açınca altta uygulama önerir iOS. Okulda mobil yoklama sistemi kullanıyoruz, ders saatinde son uygulamaları açınca yoklama uygulamasını öneriyor. Bir yandan güzel ama bir yandan da bu kadar takip etmek etmesi korkutucu.