Boğaz ağrısı ve öksürük var bakalım sonumuz ne olacak
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
das kaput
Boşluğuma geldi kahkaha attım ya kkbavfvsdakfvak
Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun. Kendi tedbirlerimizi alalım kendimize dikkat edelim. Fazla evham yapıp kendimizi korkutabiliyoruz. Bende dün korkuyordum 🙂 Bugün iyiyim. Normal halsizliği bile buna yoracak durumdayız maalesef.
Kendimde corona çıksa bile ben çok korkmamda etrafımdakilere bulaşma riski beni endişelendirir tek sanırım 😀
Yüksek ateşte varsa?! O zaman....