Herkese merhabalar, önümüzdeki ay elimdeki emektar iPhone 6 yı artık elden çıkarmayı düşünüyorum ama malum öğrencilik gereği çok fazla bütçe ayırma şansım yok. En fazla 3200 lira felan verebilirim, sormak istediğim şey şu aslında, garantisiz mi note 10 2900-3000 lira bandında satılıyor malum yollarla kayıtlı şekilde
Benim için önemli olan batarya ve kamera bir de ses kayıt konusu son olarak da sosyal medya uygulamalarının stabilitesi

Sizce ikinci el 5-6 ay garantili 7 plus alıp o fiyatlara iostan mı devam etmeli yoksa mi note 10 almak daha mı mantıklı olur acaba ?

Android tarafında İnstagram stabilitesinin özellikle hikaye paylaşımında iosa nazaran çok geri de olduğu söyleniyor alacağım cihazı en az 2.5-3 sene kullanacağım bir aksilik çıkmadığı sürece acaba bu iki cihazdan hangisi bu durumlarda daha alınası

BeğenFavori PaylaşYorum yap