Herkese merhabalar, önümüzdeki ay elimdeki emektar iPhone 6 yı artık elden çıkarmayı düşünüyorum ama malum öğrencilik gereği çok fazla bütçe ayırma şansım yok. En fazla 3200 lira felan verebilirim, sormak istediğim şey şu aslında, garantisiz mi note 10 2900-3000 lira bandında satılıyor malum yollarla kayıtlı şekilde
Benim için önemli olan batarya ve kamera bir de ses kayıt konusu son olarak da sosyal medya uygulamalarının stabilitesi
Sizce ikinci el 5-6 ay garantili 7 plus alıp o fiyatlara iostan mı devam etmeli yoksa mi note 10 almak daha mı mantıklı olur acaba ?
Android tarafında İnstagram stabilitesinin özellikle hikaye paylaşımında iosa nazaran çok geri de olduğu söyleniyor alacağım cihazı en az 2.5-3 sene kullanacağım bir aksilik çıkmadığı sürece acaba bu iki cihazdan hangisi bu durumlarda daha alınası
2-3 sene kullanacaksan iPhone daha iyi. Mi Note 10 en üst seviye cihaz değil ve alırken bile bir ayağı çukurda. Son model orta seviye yerine bir iki model eski ama üst seviye almak daha iyi oluyor.
7 plus da hafıza çekincem var biraz dediğim fiyat bandında hep 32 GB alabiliyorum daha önce 64 GB 6 plusum vardı 10-12 GB boş yer oluyordu hep şu an elimdeki 16 GB icloudla uğraşıp duruyorum sinir edici hale gelmeye başladı
Askere gidicem diye tertemiz 7 plusımı satıyorum ilgilenirsen. Belirlediğim fiyat 2900
En erken Mart sonu gibi alabilirim hocam o zamana satılmamış olursa olabilir hayırlı tezkereler bu arada
@ahmetcanars teşekkür ederim.
7 plus min 3 sene daha ömrü var.
3 sene daha gider mi hocam seneye 6sin fişini çekerler ondan sonraki sene 7 7 plus gözden düşer gibime geliyor açıkçası
@ahmetcanars Yılları tam hatırlamıyorum fakat 5S, 5’den daha uzun sene güncelleme aldı. Neden çünkü işlemci farklı. 6S bile 2 sene daha alabilir güncelleme. 7’nin işlemcisi daha güçlü ve yeni 64bit olayları olduğu için en az 3 sene alır diye düşünüyorum. @pope daha iyi bilir.
Ben kesinlikle 7p alırım.
@agab hocam peki batarya olarak tatmin eder mi 7p en azından sabah 9 da çektiğimde akşam 6-7 ye kadar götürür mü şuan elimdeki iPhone 6yı günde 3 bazen 4 kez şarja taktığım oluyor 7 plusdada böyle bi sorun yaşar mıyım diye çekinmeden de edemiyorum açıkcası
@ahmetcanars Batarya değiştirsiniz. Normalde plusların şarjı 1 günü çıkarıyor ama siz çok yoğun kullanıyorsanız hiçbir telefon sizi 1 gün götürmez 🙂
Akşam Teknosa da gidip inceledim ama mağaza ortamında olduğundan mıdır nedir kamerası anlatıldığı gibi şaşalı uçan kaçan bi kamera değil gibi geldi ama amoled ekran ve ekran gövde oranı olarak beni benden aldı
hocam peki batarya olarak 7 plus tatmin eder mi sizce ? Daha önce 6 plus kullandım bir buçuk yıl kadar bataryası bana sabah 10 dan akşam 6 ya kadar felan yetiyordu oyun vs olmadan sadece sosyal medya ile açıkcası 5260 mah batarya çok cezbedici ama kağıt üstündekini ne kadar gerçek hayata yansıtabiliyor emin değilim sırf android olmasından dolayı
telefonu degistirecegim sirada kendisi ip7+ kullanan samimi bir arkadasim tutturdu ayfon soyle ayfon boyle birak artik androidi falan diye, tabi dinlemedim yari fiyatina orta halli bir android cihaz aldim. Simdi dolan hafizasiyla bogusurken yan yan bendeki 128lik telefona bakiyor arkadas 🤣
Fiyat yarı yarıya farketse ben de sizinle aynı tercihi yapardım sanırım ama aynı fiyatlara geldiği için açıkcası biraz düşünceliyim
@ahmetcanars hangi cihazlari kiyasliyorsunuz?
@suicide Xiaomi mi note 10 ve 7 plus hocam mi note 10 malum yollarla kayıtlı sıfır cihaz 7 plus 5-6 ay garantili ikinci el cihaz şeklinde
@ahmetcanars 1.5 sene kullanilmis, pili tamiri vs. ne oldugu belirsiz cihazi hicbir sifir cihazla karsilastirmam ben olsam. 7 plus in karsisina 9t koysaniz daha denk olur sanki.
7 Plus daha mantıklı.O cihazda kullanılan SoC ile daha 2019'da ucuz iPad çıkarttılar. Minimum 3-4 senesi var. Apple artık güncellemelerde 7+ yıl verecek gibi bir his var içimde bir süredir zaten.