Hotmail de spam olarak algıladı mailimi. Hiç bir mail gitmiyor geri geliyor.
Ne yapabilirim?
Hata
Yöneticiler için tanılama bilgileri:
Sunucu oluşturma: BN8NAM12HT217.mail.protection.outlook.com
[email protected]
Remote Server returned '550 5.7.520 Message blocked because it contains content identified as spam. AS(4567)'
Orijinal ileti üst bilgileri:
Received: from BN8NAM12FT045.eop-nam12.prod.protection.outlook.com
(2a01:111:e400:fc66::36) by
BN8NAM12HT217.eop-nam12.prod.protection.outlook.com (2a01:111:e400:fc66::447)
with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id 15.20.2707.10; Wed, 5 Feb
2020 09:40:00 +0000
Received: from CH2PR02MB6492.namprd02.prod.outlook.com (10.13.182.58) by
BN8NAM12FT045.mail.protection.outlook.com (10.13.183.51) with Microsoft SMTP
Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id
15.20.2707.10 via Frontend Transport; Wed, 5 Feb 2020 09:40:00 +0000
X-IncomingTopHeaderMarker: OriginalChecksum:E0C3EBC26722D7C34327FF845BC5DCF2F8CA0EC2B37D4C35FAC379D816C4FA45;UpperCasedChecksum:F64939B29C898A75CCA6FEA69C9EECF6979C678C38030C57FF6BC52585680311;SizeAsReceived:6696;Count:42
Received: from CH2PR02MB6492.namprd02.prod.outlook.com
([fe80::d9bb:8eb7:2034:cd72]) by CH2PR02MB6492.namprd02.prod.outlook.com
([fe80::d9bb:8eb7:2034:cd72%4]) with mapi id 15.20.2686.031; Wed, 5 Feb 2020
09:40:00 +0000
Content-Type: application/ms-tnef; name="winmail.dat"
Content-Transfer-Encoding: binary
Kendi alan adınızıdan mı gönderiyorsunuz? Bende de öyle bir sorun vardı. Cpanel'de email deliverability diye bir yer var. Orasa bir takım ayarlar (SPF diye geçiyor sanırım) yaptı hosting sağlayıcı, sorun çözüldü.
Hayır hatayı üste yazdım. Outlooktan gönderiyorum.
@hamitozlu Ben baktığımda yoktu hata 🙂
Şurada son bir kaç saattir aynı hatayı yaşayanlar yazmışlar alt sayfalarda. Sadece size özgü olmayabilir.
https://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/f57a2ee7-8ba1-4071-b190-742b3bd2b6f5/remote-server-returned-550-57520-message-blocked-because-it-contains-content-identified-as-spam?forum=onlineservicesexchange
Google araması yapabilirsin
yaptım.
Dönen hata mesajı nedir? Nereden gönderiyorsunuz maili? IP adresi ve domain bloklu mu diye kontrol ettiniz mi? Mailler encrypted mi gidiyor? spf ve dkm kaydı var mı?
Outlooktan gönderiyorum. Hotmail direk. direk gidiyor. spf dkmk ne bilmiyorum 🙁
@hamitozlu Ben kendi mail sunucundan gönderiyorsun sandım. [email protected] gibi bir adresten gönderiyorsan mail içeriği ile ilgilidir.
@rasko Bütün mailler geri dönüyor.
bu sorun iş yerimizde 4 adet outlook emaiindede var
Nasıl çözdünüz?
Merhabalar. Aynı problem yaklaşık 1 saattir bizim ofiste de var. Hiç bir bilgisayardan outlook üzerinden mail gönderemiyorum. aynı yukaraıdaki hata mesajı geliyor. sorun microsoft tan galiba.
Merhaba, bende de aynı sorun var. Mail gitmiyor ama geliyor.
Aynen benimde öyle.
Arkadaşlar, tüm dünyada sorun var.
Geçici çözüm: HTML değil sade Text olarak mailleri gönderin
ekleme: Metin Biçimlendir sekmesinde "Düz Metin" seçin öyle gönderin.
Belge de eklenebilir.
Ama bu geçici çözüm, Microsoft neredesin !!
Son ekleme: Microsoft açıklama yapmış; sorunun kaynağını bulmaya çalışıyorlarmış.
Ayarlarınızla oynamayın bence.
Düzeltildi; herkese iyi çalışmalar