cgdincer @cgdincer 23 Mayıs 2014 - 18:47 #TeknoSeyir Full HD #Wallpaper BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 62 8 3 12 Vatansever @m-vatansever az sola yatık çekilmeseymiş daha iyi olurmuş bence 🙂 23 Mayıs 2014 - 20:35 Yanıtla Beğen cgdincer @cgdincer İyi göz varmış 🙂 23 Mayıs 2014 - 21:19 Yanıtla Beğen 5 cgdincer @cgdincer Photoshop ta render aldım. 23 Mayıs 2014 - 21:14 Yanıtla Beğen 3 argent @argent beyaz arka fonla wallpaper iyi olmuyor hem ekrandaki ikonların isimleri görünmez hale geliyor hemde göz yoruyor bu hali gayet güzel olmuş elinize sağlık 🙂 24 Mayıs 2014 - 00:23 Yanıtla Beğen LD3 @lvntd @cgdincer Nexus 10 için 2560*1600 versiyonunu alabilir miyiz mümkünse? 24 Mayıs 2014 - 00:42 Yanıtla Beğen hkurtoglu @hkurtoglu Güzel olmuş wallpaper. 25 Mayıs 2014 - 10:04 Yanıtla Beğen Teknikfan @teknikfan Küçük kardeşim geldi niye bilgisayar ekranını '' ts '' yaptın Trabzonspor o diye bi tepki verdi 😀 25 Mayıs 2014 - 15:23 Yanıtla Beğen 3 murat özdemir @muratasdash güzel olmuş 25 Mayıs 2014 - 19:03 Yanıtla Beğen Berkay Hasdemir @berkayhas52 @cgdincer İpad air için yapabilirmisiniz mümkünse? 30 Mayıs 2014 - 18:42 Yanıtla Beğen cgdincer @cgdincer Bunun Farklı çozunurluklerini ve yeni wallpaperlar yakin zamanda hazirlamis olacagim. 30 Mayıs 2014 - 20:06 Yanıtla Beğen Berkay Hasdemir @berkayhas52 Tamamdir sagolun 30 Mayıs 2014 - 20:42 Yanıtla Beğen Batuhan Bengü @benx renk bakımında #ubuntu ya çok uyuabilir... 20 Kasım 2014 - 17:36 Yanıtla Beğen İptal
az sola yatık çekilmeseymiş daha iyi olurmuş bence 🙂
İyi göz varmış 🙂
Photoshop ta render aldım.
beyaz arka fonla wallpaper iyi olmuyor hem ekrandaki ikonların isimleri görünmez hale geliyor hemde göz yoruyor bu hali gayet güzel olmuş elinize sağlık 🙂
@cgdincer Nexus 10 için 2560*1600 versiyonunu alabilir miyiz mümkünse?
Güzel olmuş wallpaper.
Küçük kardeşim geldi niye bilgisayar ekranını '' ts '' yaptın Trabzonspor o diye bi tepki verdi 😀
güzel olmuş
@cgdincer İpad air için yapabilirmisiniz mümkünse?
Bunun Farklı çozunurluklerini ve yeni wallpaperlar yakin zamanda hazirlamis olacagim.
Tamamdir sagolun
renk bakımında #ubuntu ya çok uyuabilir...