biz bu siteyi incelemeleri sayesinde beğendik ve takip ettik..şimdi kullanicilardan da guzel incelemeler gelmeye başladi ama akış bölümünde kaybolup gidiyor..bence incelemeleri ayırmak lazim bu akış dan..ya da Tüm akış in altina inceleme akışı seçeneği de gelse güzel olur..
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
onunda çaresini bulur ts ekibi
@myenikoylu Gayet yerinde ve güzel bir tespit bravo. İncelemelerin de kategorize edilmesini ve ayrı bir tab yada bölümde görünmesi çok güzel olur.
inceleme yazanlar #inceleme gibi bir tag kullansa ve bu tag ile işaretli paylaşımlar için buton konulsa basitçe çözülür.