TT'de tl yüklemek için uygulamaya girdim, 19tlye 4gb'lı bir tarife sundu faturalıya gecip 12 ay kalma sözüne. Mantıklı geldi kabul ettim. Saatlerce hiçbir sms vs. gelmedi. Hal böyle olunca ben de hata falan oldu sanıp tl yuklemesi yaptim paketimi aldım. Aradan 2 gün geçti, bu sabah sms geldi faturalıya gecisiniz tamamlanmıstır diye. İyi hoş da, kartın içinde kalan fazladan 30 tl uçtu gitti?🤔🤔 Geri talep etmenin ya da bu miktarı faturadan kesmenin bir yolu yok mudur?

BeğenFavori PaylaşYorum yap