TT'de tl yüklemek için uygulamaya girdim, 19tlye 4gb'lı bir tarife sundu faturalıya gecip 12 ay kalma sözüne. Mantıklı geldi kabul ettim. Saatlerce hiçbir sms vs. gelmedi. Hal böyle olunca ben de hata falan oldu sanıp tl yuklemesi yaptim paketimi aldım. Aradan 2 gün geçti, bu sabah sms geldi faturalıya gecisiniz tamamlanmıstır diye. İyi hoş da, kartın içinde kalan fazladan 30 tl uçtu gitti?🤔🤔 Geri talep etmenin ya da bu miktarı faturadan kesmenin bir yolu yok mudur?
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 273 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
m.hizmetlerine ulasin geri de odeyebilirler faturadan da dusebilirler(eger tl olarak duruyorsa. paket haklariniz yanar)
ben tt de faturaliya geçtiğimde yüklü olan TL kadar miktar ilk faturamdan otomatik kesilmişti.
Paket yapmış ama aldığı lira ile,paket olduğu için geri vermezler gibi geliyor.
@mr-bell yok paketten haric 30tl vardi. paketi zaten geçtim.
@emir-akdemir Paket hariç 30 lira varsa o zaman o miktarı faturadan düşüyorlar,sorun olmaz muhtemelen.
😁 geçmiş olsun