#oyun #satisfactory
Factorio'dan sonra oynadığım en iyi "kaynak yönetimi ve otomasyon" oyunu diyebilirim. Henüz daha başlarında olmama rağmen ileride yapacağım sistemleri şimdiden kafamda kurdum, fakat yapması biraz zaman alacak. Takım arkadaşınız varsa tadından yenmeyecek güzel bir oyun gelmiş, tavsiye ederim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap