#oyun #satisfactory
Factorio'dan sonra oynadığım en iyi "kaynak yönetimi ve otomasyon" oyunu diyebilirim. Henüz daha başlarında olmama rağmen ileride yapacağım sistemleri şimdiden kafamda kurdum, fakat yapması biraz zaman alacak. Takım arkadaşınız varsa tadından yenmeyecek güzel bir oyun gelmiş, tavsiye ederim.

İngilizce gereksinimi ne kadar, aşırı bir ingilizce istiyor mu?
İstesin, bundan iyi bir fırsat olamaz. Ben, alt yapımı, karakterim gereği ortanın biraz üstüne getirerek mezun oldum. Özellikle vocabulary'den nefret ediyordum ama, beni okul çağlarımın oyunları olan Civilization, Colonization, Pirates, Sim City, Transport Tycoon, Capitalizm, Ceaser III, Pharoah, Zeus gibi strateji, simülasyon oyunlarından çok şey öğrendim (o zamanlar online/mobil çeviri de mümkün olmadığından elimde, İngilizce-Türkçe/İngilizce-İngilizce sözlüklerle oynadığımı bilirim.). Nedeni ise durağan oyunlar olması; okumaya, çevirmeye ve anlamaya zamanınız oluyor. Burada da, her ne kadar FPS türünde simülasyon olsa da çok hızlı ilerlemeyen bir oyun olduğundan, İngilizce konusunda çok yardımcı olacaktır. Özellikle seslendirmeler, açık ve yavaş şekilde yapıldığı için (ve istediğiniz kadar tekrarlatabildiğinizden) faydalı olacaktır.
Oyun içi ayar menüsünde Türkçe dil seçeneği var fakat ben mi yapamadım bilmiyorum bir türlü dili değiştiremedim. Onun dışında ağır bir İngilizce istediğini söyleyemem, bazı noktalarda konuyu kaçırırsan bile sol tarafta yapman gerekenleri listeleyen bir çeşit "To-Do List" mevcut.
O zaman alalım, bende böyle oyunlara bayılıyorum 🙂 Teşekkürler 🙂
@vuralbalikci Rica ederim hocam 🙂 Epic store ve Early Access olduğunu hatırlatayım 😀
Bekliyordum bu oyunu. Aslında factorio oynayacaktım fakat istediği zamandan dolayı vazgeçmiştim 3d olunca belki daha çok içimden gelir 🙂
@ptseeker Zaman konusunda Factorio'dan aşağa kalır bir yanı yok gibi dikkat 🙂
Oyunu aldım, kullanıcı adım thedeli, eklemek isteyen dostlar ekleyebilir 🙂
istek gönderdim hocam 🙂
Betasını oynamıştım gayet güzeldi. Ama gerçekten solo oynaması zor bir oyun, biraz fazla iş gücü gerekiyor. Tek kişi yapması uzun zaman alır. 4 kişi grupça almak lazım
Ben de inceleme için önerdim TS'ye ama beğenmeyen oldu. Bence Factorio'dan sonra oynanabilecek en iyi oyunlardan bu kategoride...
Ben dün satın aldım. Türkçe ve diğer diller çıkışında hazır olacak sanırım. 3D olduğu için biraz kafa karıştırıcı ama çözmeye çalışıyorum. 🙂
Valla bende 20 saati geçti oynama sürem yeni güncellemeleri bekliyorum.