ddgsef13t33 @ddgsef13t33 14 Mart 2019 - 19:37 Note 8 Android Pie güncellemesi gelmiş. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 11 ddgsef13t33 @ddgsef13t33 S8 olmasın o? Veya tr cihazı değildir muhtemelen. 14 Mart 2019 - 19:41 Yanıtla Beğen nineleven @nineleven @ddgsef13t33 Bende Sensation'la kitkat'a geçtim işte 🙂 14 Mart 2019 - 19:45 Yanıtla Beğen 1 ddgsef13t33 @ddgsef13t33 Yükledim tavsiye etmiyorum. Sanki kolay mod açık gibi 🙁 14 Mart 2019 - 20:04 Yanıtla Beğen Hamit ÖZLÜ @hamitozlu note 8 e gelmemiş. 14 Mart 2019 - 20:13 Yanıtla Beğen ddgsef13t33 @ddgsef13t33 Yükledim kullanıyorum su an. 14 Mart 2019 - 20:13 Yanıtla Beğen Hamit ÖZLÜ @hamitozlu @ddgsef13t33 Bana gelmemiş 🙁 14 Mart 2019 - 20:14 Yanıtla Beğen ddgsef13t33 @ddgsef13t33 @hamitozlu telefonun tüm ciddiyeti gitti yüklemeyin kalsın bence. Sanki kolay mod acıkmış gibi hep. Büyük büyük simgeler. 14 Mart 2019 - 20:16 Yanıtla Beğen 1 Hamit ÖZLÜ @hamitozlu @ddgsef13t33 Bixy tuşuna atama yapılıyor mu? 14 Mart 2019 - 20:20 Yanıtla Beğen ddgsef13t33 @ddgsef13t33 @hamitozlu bulamadım. 14 Mart 2019 - 20:27 Yanıtla Beğen 1 sarpuli @sarpuli Bende indiriyordum yazacaktım size yazmışsınız... 22 mart da bekleniyordu erken geldi... 14 Mart 2019 - 21:06 Yanıtla Beğen Aydoğan @tekno_seyir Tam güncelleme gelmiş Note 8'e diye duyuracaktım, geç kaldığımı fark ettim. 🙂 16 Mart 2019 - 09:35 Yanıtla Beğen 1 İptal
S8 olmasın o? Veya tr cihazı değildir muhtemelen.
@ddgsef13t33 Bende Sensation'la kitkat'a geçtim işte 🙂
Yükledim tavsiye etmiyorum. Sanki kolay mod açık gibi 🙁
note 8 e gelmemiş.
Yükledim kullanıyorum su an.
@ddgsef13t33 Bana gelmemiş 🙁
@hamitozlu telefonun tüm ciddiyeti gitti yüklemeyin kalsın bence. Sanki kolay mod acıkmış gibi hep. Büyük büyük simgeler.
@ddgsef13t33 Bixy tuşuna atama yapılıyor mu?
@hamitozlu bulamadım.
Bende indiriyordum yazacaktım size yazmışsınız... 22 mart da bekleniyordu erken geldi...
Tam güncelleme gelmiş Note 8'e diye duyuracaktım, geç kaldığımı fark ettim. 🙂