Randevu saatinin üstünden bir saat geçti ve hala bekliyorum.
/ 3 saate yaklaşınca çıktık hastaneden.
Randevu saatinin üstünden bir saat geçti ve hala bekliyorum.
/ 3 saate yaklaşınca çıktık hastaneden.
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kimi
Sırayı?
Haklı bir soruydu bence 🙂
Ekmek sırası mı ?
Hayır.
Nüfus idaresi mi? 🙂
Sözde diş sağlığı hastanesi.
@omc43 Geçmiş olsun, şimdi panoramik röntgen falan da isteyecekler sizden, işiniz uzun, kolay gelsin.
İzmir de mi bu hastane?
Kocaeli Darıca
Denizli akedemi gözde saat 10 daki randevuya öğleden sonra 2-3 gibi alındığımız oluyordu