Gump @runforrest 22 Ocak 2019 - 20:30 Uzun zamandır yoktum biri demiş öldü; şimdide yazsınlar kral geri döndü! 😂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 9 4 @xeon @macuser ✅ @johncenaaa dışı lp içi ben abi 22 Ocak 2019 - 20:31 Yanıtla Beğen Gump @runforrest Dışı seni içi beni yakar o zaman. 😀 22 Ocak 2019 - 20:32 Yanıtla Beğen 3 Onur AKSU @onrsu Montaj 🙂 cd/dvd ve floppy sürücülerinin gözükmesi gereken yerde işlemcinin sıvı soğutma fanları var 😀 22 Ocak 2019 - 20:39 Yanıtla Beğen 1 D.Tspnr @tibaldo Güzel fake atmış :)) 22 Ocak 2019 - 20:47 Yanıtla Beğen İptal
dışı lp içi ben abi
Dışı seni içi beni yakar o zaman. 😀
Montaj 🙂 cd/dvd ve floppy sürücülerinin gözükmesi gereken yerde işlemcinin sıvı soğutma fanları var 😀
Güzel fake atmış :))