Eskiden PCLABS vardı Darkhardware vardı. Oralara üyeyken insanların birbirine karşı olan üslubu konuşması ve iyi davranışı çok saygılı ve edepliydi. Lakin donanımhaber ile başlayan genç nesilin candida mantarı gibi çoğalarak bütün teknoloji kanallarını ele geçirmesi üslubun ve saygının zedelenmesine neden oldu. Vakti zamanının bilişim işleri ile uğraşan olgun, herşeyden önce saygılı meraklı araştırmacı gençleri yerini herşeyi benbilirimci egoist şımarık bir kitleye devşirdi. Tabi bunda kapitalizmin insanların ruhunu esir etmesi de ayrı bir konu. Teknoseyiri çok sevip ve buradaki kitleyi apayrı tutmama karşın ne yazık ki burada da "o kişiler"den çoğalmaya başladı. Umarım sohbet seviyesi ve tartışma üslubu donanımhaber forumlarındaki gibi bir noktaya evrilmez zaman içerisinde.
#pclabs #darkhardware #teknoseyir #akış #makale #düşünce #TeknoSeyirPlus
Maalesef bu gerçekten hissedilir hale geldi Teknoseyir için, birkaç yıl öncesini özletir duruma geldi akışın kalitesi. Ayrıca sadece site popülerliğinin artmasıyla gelen yeni üyeler yapmadı bunu, uzun zamandır burada o "kalite" için bulunanlar da onlara eşlik etti. Üzücü olan da bu zaten. Levent Bey'in sitede bulunmama kararı gitgide haklılığını ispat eder hale geldi maalesef.
Çare plus akışı olabilir.
Pclabs dönemi çok güzeldi.