Vodafone için şaşırtıcı bir sonuç. Zira en düşük hız veren frekans onlarda. Muhtemelen bölgenizde Turkcell veya Telekom'un baz istasyonunu kullanıyorlar. Bazı bölgelerde yeni baz istasyonu kuramayınca operatörler kendi aralarında baz kiralıyorlar.
@melburg İstanbulda yaşayanlarda hiç ping sorunu olmuyor.
Ben 3 büyük şehirden birinde olmadığım için büyük ihtimal vodafone serverlerine uzağım.
Herhangi bir düzeltme-yönlendirme v.s. yapılabilir mi bilmiyorum İnşallah yapılır kötü düşünmek istemiyorum. 🙁
gitti 150-180mb arası kota 🙁
@frt Ev interneti
@temp wow. o ne biçim ev interneti öyle 🤣 alışık değiliz biz.
Vodafone için şaşırtıcı bir sonuç. Zira en düşük hız veren frekans onlarda. Muhtemelen bölgenizde Turkcell veya Telekom'un baz istasyonunu kullanıyorlar. Bazı bölgelerde yeni baz istasyonu kuramayınca operatörler kendi aralarında baz kiralıyorlar.
@mkyb Ev interneti bu sağ üstte wifi iconu var. 🙂
@temp Pardon. 😀 Ben Carrier : Vodafone görünce birde üstüne iPhone X ile test yapıldığı için aklım mobile gitti.
@teknolak
153 down nasıl aldın 100mbps'den yüksek paket yok
Yurtdışına ping denedin mi?
@melburg Önceden 200 megabit de satıyormuş Vodafone.
Yeni aboneler için yok.
Büyük ihtimal modem sapıttı bi anlık.
@temp Evet eskiden sattığını bende duydum ama şuan yok 😀 O yüzden şaşırdım
Bende ping ile hava atayım bari 😀 Akn aşıldığı için 24 e düştü normalde 100mbps
@melburg Nerde yaşıyorsun?
@sapineseva Aslında öyle zaten; 1-5 ping alınıyorsa ve test sunucusu isp'ye aitse aynı omurga üzerinde oldukları içindir
@temp İstanbul/Tuzla
@mucahitkose Türk telekom server ina buda
@melburg İstanbulda yaşayanlarda hiç ping sorunu olmuyor.
Ben 3 büyük şehirden birinde olmadığım için büyük ihtimal vodafone serverlerine uzağım.
Herhangi bir düzeltme-yönlendirme v.s. yapılabilir mi bilmiyorum İnşallah yapılır kötü düşünmek istemiyorum. 🙁
@temp So'da ping'in ne kadardı?
@melburg 15-25 arası çıkıyordu.
@temp Düzelir belki zaman geçince biraz
@temp Yurtdışı ping de fark var mı peki?
Bazen ılık ılık üzülürüm tıpkı şimdi olduğu gibi 🙂
Download-Upload arasındaki uçurum medeniyete tövbe ettirecek seviyede 🙁
Hayırlı olsun 🙂
@talip Sağolun darısı tüm isteyenlerin başına da olsun.
Ping yüksek ama umarım çözülür. 😔
@temp Umarım.