Video render, montaj için en iyi kart GTX 1070
https://www.pugetsystems.com/labs/articles/GTX-1070-and-GTX-1080-Premiere-Pro-Performance-810/
AYRICA BU bağlantıdan farklı test sonuçlarını inceleyebilirsiniz(AMD R9 da dahil)
Yukarıda ki sayfada aşağıdaki 4 kartın Adobe Prenier Pro'da render testi sonuçları paylaşılmış.
SONUÇ
GTX 1070 GTX 980Ti 'den 1% daha hızlı ve Titan X 'den 4% daha hızlı.
GTX 1080 GTX 980Ti 'den 4% daha hızlı ve Titan X 'den 6.5% daha hızlı.
Yani piyasa fiyatılarına bakarsanız
GTX 1070 -1800TL F/P
GTX 980Ti -2500TL
GTX 1080 -2800TL
Titan X - 4800TL
Bu iş için almayı düşünen varsa kesinlikle GTX 1070 almalı!
Tabi ki bu iş için özel kartlar var, hem oyun oynamak isteyen hemde bu işlerle haşır neşir olanlar içindi bu değerlendirme.
(Detaylara en üstte ki linkten bakabilirsiniz teknoseyir'in içerik editörü o kadar iyi ki bi tablo koyamadım şuraya!)
| Test Video Cards |
| 1-2x NVIDIA GeForce GTX 1080 8GB |
| 1-2x NVIDIA GeForce GTX 1070 8GB |
| 1-2x NVIDIA GeForce GTX Titan X 12GB |
| 1-2x NVIDIA GeForce GTX 980 Ti 6GB |
Test sistemi çok fena!
| Testing Hardware | ||
| Motherboard: | Asus Z10PE-D8 WS | Asus X99 Deluxe II/U3.1 |
| CPU: | 2x Intel Xeon E5-2687W V4 3.0GHz (3.2-3.5GHz Turbo) Twelve Core | Intel Core i7 6950X 3.0GHz (3.4-4.0GHz Turbo) Ten Core |
| RAM: | 8x Samsung DDR4-2133 32GB ECC Reg. (256GB total) | |
| Hard Drive: | Samsung 850 Pro 512GB SATA 6Gb/s SSD | |
| OS: | Windows 10 Pro 64-bit | |
| PSU: | EVGA SuperNOVA 1200W P2 | |
| Software: | Premiere Pro CC 2015 | |
TEK EKRAN KARTI
ÇİFT KARTLI SONUÇLAR
Bunu acaba amd tarafı da yapılmış mı acaba o kısmıda merak ettim açıkcası. Komple olsaymış daha güzel olurdu.
ekledim yeni link
Titan X, GTX 980Ti'dan daha iyi olduğuna göre GTX 1070 ve GTX 1080 nasıl Titan X ile aralarında daha fazla fark var?
https://lionrender.com/2016/06/16/top-gpu-cards-performance-comparison-in-blender-gtx1080-titan-x-and-gtx980ti/ burayı incele istersen neyi render ladığına göre değişiyor sonuçlar
Yükleme ve indirme hızı yüksek internet alıp, lionrender de yapmak daha mantıklı göründü 🙂 en azından şirket elektrik faturasından da yırtmış olur 🙂 Bu arada Linux daha iyiymiş bu konuda onu da öğrenmiş olduk 🙂
1070 3d render performansı nasıl octane render ve benzerlerinde