Performansın Yeni Adı iQOO 3 4G ve 5G Tanıtıldı

- 6.44inç (2400×1080) FHD+ 20:9 Super AMOLED HDR+10 ekran
- 1200nit peak parlaklık, E3, DCI-P3, Schott Xensation UP cam koruma
- Qualcomm Snapdragon 865 mobil platformu
- 8-12GB LPDDR5 RAM / 128-256GB UFS 3.1 depolama
- Dörtlü arka ve delik içi ön kamera kurulumu
- Android 10 tabanlı iQOO 1.0 işletim sistemi
- Ekran içi parmak izi okuyucu, yüz tanıma
- 3.5mm jak, AK4377A Hi-Fi çip, Hi-Res ses sertifikası
- 5G SA/NSA, Dual 4G VoLTE bağlantı seçenekleri
- Wi-Fi 6 802.11ax, Bluetooth 5.1, USB Type-C
- 4440mAh batarya / 55W Super FlashCharge hızlı şarj
- Monster Touch işlev düğmesi, 4D titreşim özelliği
- Carbon Fiber VaporCooling sıvı soğutma sistemi
- Ürün ölçüleri 158.51×74.88×9.16mm; ağırlık214.5g
iQOO 3 4G ve 5G Kamera Özellikleri
- 48MP IMX582 f/1.79 ana kamera
- 13MP 20x dijital zoom telefoto kamera
- 13MP 120° geniş açı kamera
- 2MP derinlik algılayıcı kamera
- 16MP delik içi ön kamera
- EIS görüntü sabitleme
- Makro çekim özelliği
iQOO 3 4G ve 5G Fiyatlandırma
- 4G versiyon, 8GB LPDDR5 RAM ve 128GB UFS 3.1 depolama Rs. 36,990 ($515)
- 4G versiyon, 8GB LPDDR5 RAM ve 256GB UFS 3.1 depolama Rs. 39,990 ($556)
- 5G versiyon, 12GB LPDDR5 RAM ve 256GB UFS 3.1 depolama Rs. 44,990 ($626)

UFS 3.1 tanıtılalı daha 25 gün oldu ya ne çabuk 😮
https://www.jedec.org/news/pressreleases/jedec-publishes-update-universal-flash-storage-ufs-standard
herhangi bir markanın alt markası mı acaba bu ?
Vivo.
1200 nit nedir yahu? Kimse bakamaz o parlaklığa. Ayrıca anlamadığım bir şey var, niye 5g olunca ram artıyor? 😀 Her markada aynı şey
depolama arttıkça ramin artması gibi. daha pahalı model olduğu için yoksa 5g ram istiyor diye bir şey yok bildiğim kadarıyla 😀
Bu dünkü Realme'nin aynısı hatta daha pahalısı değil mi bana mı öyle geliyor. Onda LPDDR5 yoktu bir de sanki.