Bully - Serseri Bir Öğrenci Gördünüz mü?
Selamlar Arkadaşlar,
Ben "Oyuna Koşan Adam".
Bu yazımda sizlere oynamaya yeni başladığım ve bir o kadar da keyif aldığım "Bully" isimli oyundan bahsedeceğim.
Evet, oyun birkaç yıl öncesinden çıkmış bir oyun, fakat çoğunuz eminim bilmiyordur. Bully, kelime anlamıyla (kabadayı,serseri,belalı vb.) anlamlarına geliyor. Oyunda ki karakterimizin ismi, Jimmy. Jimmy huysuz, serseri kılıklı ve çevresindekilerden tatmin olamayan bir arkadaşımız ve biz ona bu oyunda hayat vereceğiz. Oyunun ana mantığı yazdıklarımdan da ufak bir fikir edinebileceğiniz gibi, "okul atmosferini serseri bir öğrencinin gözünden görmemizi,yaşamamızı sağlayan" kaliteli, güzel grafiklere sahip bir oyun. Tabi Jimmy, okula atar atmaz çevresindekilerin onunla bayağı bir uğraşacağı bariz... 🙂
Sizlerinden en azından bir göz atmanızı ister, iyi seyirler dilerim.
Bir kaç dediğiniz 10 yıllık oyun.
hocam w10 da çalışıyor mu bu oyun steam indirimin de almıştım
w10'da çalışıyor. Steam'de zaten 8 lira şuan.
Yanlış hesap ile açmışım konuyu 🙂 bir kaç yıl işte 2006'da çıkmış 2013'te devam etmiş vs.vs hocam.
Bu arada W10'da çalışıyor Türkçe yaması mevcut.