Selamlar Arkadaşlar,
Ben "Oyuna Koşan Adam".
Bu yazımda sizlere oynamaya yeni başladığım ve bir o kadar da keyif aldığım "Bully" isimli oyundan bahsedeceğim.
Evet, oyun birkaç yıl öncesinden çıkmış bir oyun, fakat çoğunuz eminim bilmiyordur. Bully, kelime anlamıyla (kabadayı,serseri,belalı vb.) anlamlarına geliyor. Oyunda ki karakterimizin ismi, Jimmy. Jimmy huysuz, serseri kılıklı ve çevresindekilerden tatmin olamayan bir arkadaşımız ve biz ona bu oyunda hayat vereceğiz. Oyunun ana mantığı yazdıklarımdan da ufak bir fikir edinebileceğiniz gibi, "okul atmosferini serseri bir öğrencinin gözünden görmemizi,yaşamamızı sağlayan" kaliteli, güzel grafiklere sahip bir oyun. Tabi Jimmy, okula adım atar atmaz çevresindekilerin onunla bayağı bir uğraşacağı bariz... 🙂
Sizlerinden en azından bir göz atmanızı ister, iyi seyirler dilerim.
https://www.youtube.com/watch?v=FkConnRcBO0
Serseri, kabadayı, belalı anlamlarına gelen Bully, kelimenin anlamını veriyor ve karakterimiz okulda kendisinin sözünün geçtiğini harfiyen kanıtlayacak gibi ...
Selamlar Arkadaşlar,
Bir youtube kanalim var hemen suraya linkimi birakayim; http://youtube.com/oyunakosanadam. Bu burada dura dursun asil konua geleyim.
Kanalimda oyunlar oynuyorum sizinle paylasmaya calisiyorum. Bir seriye basladim CS:GO Montaj serisi , Counter Strike oynarken onemli-eglenceli anlari montajlayarak kisa videolar olusturuyorum.
Begenize sunar, yorumlarini beklerim.
https://youtu.be/QVJWbq6wjmo
Evet Arkadaslar, Herkese Oncelikle Selamlar
Sizlere bu +blog altinda bir oyun kanalindan bahsedecegim.
Adi "Oyuna Koşan Adam"
yeni yeni basladigimiz Youtube isinde kendimize gore, kafamiza gore oyun videolari cekiyoruz, gerek seri halinde gerekse multiplayer oyunlar cekerek eğleniyoruz, eğlendirdigimizi dusunuyoruz.
tabi onca oyun kanali varken bizde bu bir o kadar cok olan oyun kanallarinin arasindan siyrilip, sizlerin sevdigi begendigi ve takip ettigi bir kanal haline gelmek istiyoruz.
isteriz ki bu dilegimiz, istegimiz gerceklesir ve sizlere ulasabiliriz...
http://facebook.com/oyunakosanadam
Desteginizi, olumlu-olumsuz yorumlarinizi esirgemeyiniz. Sizler bu kanala bir sans veriniz ve verdiginiz sanslar ile iyi yerlere getiriniz.
simdiden herkese tesekkur eder , ornek bir videomuzla sizleri basbasa birakiyorum.
https://youtu.be/C4ZOZN2EAj0
Deadlight Director's Cut , zombiler bir an az daha yakalayacaklar sandım :) Evet arkadaşlar yeni bir seriye başlıyoruz valla oyunu ilk defa oynamama rağmen ç...
Site gerçekten bu kadar başıboş izlenimi mi veriyor dışardan? Gelip 20 dakikada 3 kere aynı konuyu paylasacaksin, link vererek kanalına seo yapacaksın, takipçi ve izlenme kasacaksin, ve kimse birşey demeyecek? Tamam siteye katkın olur arada kendi kanalındaki içeriği de paylaşırsın ama sen buraya salt reklam için gelmişsin. Zaten bildirdim ama bir de sana söyleyeyim dedim. Boşuna uğraşıyorsun burası o kadar da sahipsiz değil.
Sitenin basibos oldugunu dusunmuyorum, zaten oyle biyer oldugunu dusundugum icinde gelmedim. Benim ilgi alanim oyunlar ve oyunlara katkisi olan ekipman, donanim vs. Youtuber degilim oylede adlandiramam kendimi lakin o ise merakli ve yeni adim atan biri olarak, teknoseyir icerisinde oyun bloglari yazmak istedim, bunda basite indirgenecek bir durum yok. Senin ilgi alanin dogadir, onunla ilgili yazilar yazarsin, ornek veriyorum gezerken yillanmis bir agaca denk gelmis fotograflamis ve onun sende yarattigi etkigi burada kaleme almissindir... Herkes ilgi alanina gore birseyler kaleme aliyor, benimkide bir baslangic. Reklam olarak algilamayalim, sadece bazi seyler icin zaman taniyalim derim dostum. (konuyu bircok kez paylasmamin sebebi, bu hesapla giris yaptim sanmamdir meger obur twitter hesabimi tanimis sistem).
dislike atıyorum
Eyvallah hocam.