• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

oyunakosanadam
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 06.09.2016
Oyun oynar dururum, beğendiğim oyunlarıda buradan paylaşırım.
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    Valla bunlarin isleri cozulmjyor anlam verilemiyor. VDSL paketinde 2 mbit in ustunde upload verilemiyor diyen superonline sikayetlerimden sonra ne hikmetse bianda upload hizim 3.8 lere cikmaya basladi 🙂

    13 Kasım 2016 - 11:38 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    İste ne soylersen soyle alt bayi dinlenemiyomus 🙂 telefonda yirtiniyosun nasil dinlenemiyor yahu diyorsun ama cevap yokk...

    13 Ekim 2016 - 16:28 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    Hocam valla iptali gerceklestirmiyorlar. Neyse suan hizim ne hikmettir ki 3.7 mbit'e cikti.

    13 Ekim 2016 - 11:01 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    Dowloand 45.41 mbit
    Upload 3.66 Mbit değerlerini verdi.

    12 Ekim 2016 - 23:53 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    Ttnet kullaniyorken fibernetteydim ama ttnet neden 2 mbitin ustunde upload veremiyor anlamiyorum

    12 Ekim 2016 - 22:33 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    ben bir aydır kendileriyle görüşme yapıyorum oraya yönlendir buraya yönlendir bayiyle konuş vs vs. uzadıda uzadı konumuz. yani onlar bana dönüş yapacak edecek derken 1 ay geçti ve ben ara ara bu zamana kadar upload yaptığım hep 1.9 Mbit upload aldım ve ne şanstır ki bendeki bu yazıyı yazdıktan sonra tekrar bir hız testi yapayım dedim 3.8 e çıkmış 😀 vallahi şaşılacak bir durum.

    12 Ekim 2016 - 15:39 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    @orkkoc Facebooktan yazıyorum. Gerçi orayada yazmıştım numaranızı bırakın demişlerdi, ben aynı kişiler arayacak diye yazmamıştım. Hemen bırakayım numaramı.

    12 Ekim 2016 - 11:49 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    Bu ne yahu!!! vallahi kafayı yiyeceğim. Arkadaşlar şu konularda bilgisi olan birisi beni aydınlatabilir mi?
    Şimdi bir hız testi yapayım dedim aldığım sonuçlara bakın? Ben bir aydır neyin tantanasını yaşıyorum?

    12 Ekim 2016 - 11:43 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    @cemkoc bizde öyle mi yapsak? Onlarla görüşmeye başladığımız zaman "kalite standartları gereği görüşmemiz kayıt altına alınıyor" diyerekten mi başlasak görüşmelere 😀

    12 Ekim 2016 - 11:41 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    aynen öyle doğru diyorsunuz. kayıtlar ve konuşmalarınız çok önemli.

    12 Ekim 2016 - 11:39 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    vallahi şunu söyleyeyim. Her aradığımda aynı kişiyle görüşemiyorum, farklı farklı kişilere denk geliyorsun. Özellikle şunu bağlayın diyorsunuz öyle bir uygulama yapamıyoruz bağlatamıyoruz diyorlar. Dolayısıyla, her çıkan kişiye ayrı ayrı derdini anlatıyorsun, bende ekranınızda şuan şikayet talebim görünüyor mu? Görünüyor. Bir okur musunuz ona göre konuşmamızı gerçekleştirelim diyerekten konuşmaya başlıyorum. Yani anlayacağınız, her ayrı kişiden farklı farklı fikirler çıkıyor. Biri diyor VDSL 2 Mbit üstünü desteklemez, biri diyor olur mu efendim 2 Mbit'in üstünde alabilir siniz. Biri diyor konuşmalar dinlenebilir, biri diyor konuşmalar dinlenemez.

    12 Ekim 2016 - 11:39 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    24 Ay Sözleşme imzalıyorsun sonunda

    12 Ekim 2016 - 11:36 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    Tüm hevesimi heycanımı aldılar valla. O kadar inanarak geçtiydim. Olaylaran kıfayetsiz kalmaları beni kızdıran kısım, yukarıda da dediğim gibi. Haklı olduğumu bile bile, kendi ağızlarından söyledikleri halde telefonun karşı ucunda sessiz kalmaları ve benim konuşmayı sonlandırmak durumunda kalmam.

    12 Ekim 2016 - 11:23 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    @emre64 Aynen dediğin gibi Rank kasma olayı çok zor. Bazıları takım oyunu yaparak silver'dan kısa bir sürede yükseliyor ama işte ben yaklaşık 2-3 aydır oynuyorum ancak bu kadar oluyor. 🙂 Çok büyük rütbeler ile girdiğin zamanda sen onlara yetişemiyorsun... Ping olayı genel olarak yurt genelinde var zaten bende internet sorunumu bir türlü halledemedim, halledebilsem twich yayınlarına yüklenicem.

    05 Ekim 2016 - 19:33 Beğen 1
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    Nova 4 ten Nova 2 ye düştüm.

    05 Ekim 2016 - 18:22 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    Eyvallah hocam.

    27 Eylül 2016 - 12:51 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    Sitenin basibos oldugunu dusunmuyorum, zaten oyle biyer oldugunu dusundugum icinde gelmedim. Benim ilgi alanim oyunlar ve oyunlara katkisi olan ekipman, donanim vs. Youtuber degilim oylede adlandiramam kendimi lakin o ise merakli ve yeni adim atan biri olarak, teknoseyir icerisinde oyun bloglari yazmak istedim, bunda basite indirgenecek bir durum yok. Senin ilgi alanin dogadir, onunla ilgili yazilar yazarsin, ornek veriyorum gezerken yillanmis bir agaca denk gelmis fotograflamis ve onun sende yarattigi etkigi burada kaleme almissindir... Herkes ilgi alanina gore birseyler kaleme aliyor, benimkide bir baslangic. Reklam olarak algilamayalim, sadece bazi seyler icin zaman taniyalim derim dostum. (konuyu bircok kez paylasmamin sebebi, bu hesapla giris yaptim sanmamdir meger obur twitter hesabimi tanimis sistem).

    27 Eylül 2016 - 12:45 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    w10'da çalışıyor. Steam'de zaten 8 lira şuan.

    27 Eylül 2016 - 12:27 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    Yanlış hesap ile açmışım konuyu 🙂 bir kaç yıl işte 2006'da çıkmış 2013'te devam etmiş vs.vs hocam.

    Bu arada W10'da çalışıyor Türkçe yaması mevcut.

    27 Eylül 2016 - 12:26 Beğen
  • oyunakosanadam @oyunakosanadam

    Yok be hocam normal siradan bir konu.

    25 Eylül 2016 - 17:13 Beğen
  • Durum (3)
  • Blog (3)
  • Yorum (22)
  • Takipçi (3)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum