İste ne soylersen soyle alt bayi dinlenemiyomus 🙂 telefonda yirtiniyosun nasil dinlenemiyor yahu diyorsun ama cevap yokk...
İste ne soylersen soyle alt bayi dinlenemiyomus 🙂 telefonda yirtiniyosun nasil dinlenemiyor yahu diyorsun ama cevap yokk...
Hocam valla iptali gerceklestirmiyorlar. Neyse suan hizim ne hikmettir ki 3.7 mbit'e cikti.
Ttnet kullaniyorken fibernetteydim ama ttnet neden 2 mbitin ustunde upload veremiyor anlamiyorum
ben bir aydır kendileriyle görüşme yapıyorum oraya yönlendir buraya yönlendir bayiyle konuş vs vs. uzadıda uzadı konumuz. yani onlar bana dönüş yapacak edecek derken 1 ay geçti ve ben ara ara bu zamana kadar upload yaptığım hep 1.9 Mbit upload aldım ve ne şanstır ki bendeki bu yazıyı yazdıktan sonra tekrar bir hız testi yapayım dedim 3.8 e çıkmış 😀 vallahi şaşılacak bir durum.
@orkkoc Facebooktan yazıyorum. Gerçi orayada yazmıştım numaranızı bırakın demişlerdi, ben aynı kişiler arayacak diye yazmamıştım. Hemen bırakayım numaramı.
Bu ne yahu!!! vallahi kafayı yiyeceğim. Arkadaşlar şu konularda bilgisi olan birisi beni aydınlatabilir mi?
Şimdi bir hız testi yapayım dedim aldığım sonuçlara bakın? Ben bir aydır neyin tantanasını yaşıyorum?

@cemkoc bizde öyle mi yapsak? Onlarla görüşmeye başladığımız zaman "kalite standartları gereği görüşmemiz kayıt altına alınıyor" diyerekten mi başlasak görüşmelere 😀
aynen öyle doğru diyorsunuz. kayıtlar ve konuşmalarınız çok önemli.
vallahi şunu söyleyeyim. Her aradığımda aynı kişiyle görüşemiyorum, farklı farklı kişilere denk geliyorsun. Özellikle şunu bağlayın diyorsunuz öyle bir uygulama yapamıyoruz bağlatamıyoruz diyorlar. Dolayısıyla, her çıkan kişiye ayrı ayrı derdini anlatıyorsun, bende ekranınızda şuan şikayet talebim görünüyor mu? Görünüyor. Bir okur musunuz ona göre konuşmamızı gerçekleştirelim diyerekten konuşmaya başlıyorum. Yani anlayacağınız, her ayrı kişiden farklı farklı fikirler çıkıyor. Biri diyor VDSL 2 Mbit üstünü desteklemez, biri diyor olur mu efendim 2 Mbit'in üstünde alabilir siniz. Biri diyor konuşmalar dinlenebilir, biri diyor konuşmalar dinlenemez.
Tüm hevesimi heycanımı aldılar valla. O kadar inanarak geçtiydim. Olaylaran kıfayetsiz kalmaları beni kızdıran kısım, yukarıda da dediğim gibi. Haklı olduğumu bile bile, kendi ağızlarından söyledikleri halde telefonun karşı ucunda sessiz kalmaları ve benim konuşmayı sonlandırmak durumunda kalmam.
@emre64 Aynen dediğin gibi Rank kasma olayı çok zor. Bazıları takım oyunu yaparak silver'dan kısa bir sürede yükseliyor ama işte ben yaklaşık 2-3 aydır oynuyorum ancak bu kadar oluyor. 🙂 Çok büyük rütbeler ile girdiğin zamanda sen onlara yetişemiyorsun... Ping olayı genel olarak yurt genelinde var zaten bende internet sorunumu bir türlü halledemedim, halledebilsem twich yayınlarına yüklenicem.
Sitenin basibos oldugunu dusunmuyorum, zaten oyle biyer oldugunu dusundugum icinde gelmedim. Benim ilgi alanim oyunlar ve oyunlara katkisi olan ekipman, donanim vs. Youtuber degilim oylede adlandiramam kendimi lakin o ise merakli ve yeni adim atan biri olarak, teknoseyir icerisinde oyun bloglari yazmak istedim, bunda basite indirgenecek bir durum yok. Senin ilgi alanin dogadir, onunla ilgili yazilar yazarsin, ornek veriyorum gezerken yillanmis bir agaca denk gelmis fotograflamis ve onun sende yarattigi etkigi burada kaleme almissindir... Herkes ilgi alanina gore birseyler kaleme aliyor, benimkide bir baslangic. Reklam olarak algilamayalim, sadece bazi seyler icin zaman taniyalim derim dostum. (konuyu bircok kez paylasmamin sebebi, bu hesapla giris yaptim sanmamdir meger obur twitter hesabimi tanimis sistem).
Yanlış hesap ile açmışım konuyu 🙂 bir kaç yıl işte 2006'da çıkmış 2013'te devam etmiş vs.vs hocam.
Bu arada W10'da çalışıyor Türkçe yaması mevcut.
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Valla bunlarin isleri cozulmjyor anlam verilemiyor. VDSL paketinde 2 mbit in ustunde upload verilemiyor diyen superonline sikayetlerimden sonra ne hikmetse bianda upload hizim 3.8 lere cikmaya basladi 🙂