Sanalpazar ne büyük illet arkadaş, alıcı onaylamasına rağmen hala parayı vermiyo yok, belge yükle takip no gir ıvır zıvır. Önermiyorum Get açın, başka birşey yapın ama bunlarla uğraşmayın. Sanki tüccardan paramızı alamıyoruz ya.
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
battı batacak diye kaç yıldır konuşuluyor zaten. bulaşmayın
hadi ya, kahretsin bulaştık bile, para kalmasa bari içerde.
@kutalp Bizim arkadaş alabildi. Çok kanser sistem ama.
@oglusumben Nasıl yapıyoz aga
@kutalp aylar sonra alanlar var parasını.
@fatihy Aga alıcıyı aramışlar çocuk onay vermiş ona rağmen ses seda yok.
@kutalp donanimhaber de konusu vardı silinmediyse bak. 1 yıl peşinden koşan vardi. Millet şirkete gidip kapida beklemişti.
@fatihy Oha ulan niye bi gündemde konuşulmadı bunlar, of yaa.
@fatihy Ovv müdür para gitmiş, yol göründü savcılık mahkeme uğraş dur şimdi. Ulan hala nasıl bu site açık kalıyo iş yapıyo bu ne zikim zonik yönetim.
@kutalp kaç lira ?
@fatihy 430
@kutalp hocam bu olaylar 2015 yılının sonlarına doğru patlak verdi. yani aradan baya bi uzun zaman geçmiş. GOLD'un batmasıyla beraber olan olaylar zaten. Gündemlerde mutlaka konuşulmuştur. Yeni bişey değil. 3 sene olmuş yaklaşık...
bu site kapaliydi batmislardi, geri mi acilmis.
Hiçbir zaman kapanmadı. Kayyum atandı diye hatırlıyorum. Parayı sürekli çevirdiler. Millet aylarca bekledi.
kayyum atanmıştı
2 3 sene önce de ben 900 tl için 1 1.5 ay beklemiştim.