Kitap damgalama diye ilginç bir moda çıkmış. İnsanların kütüphane görevlisi gibi kendi kitaplarını damgalaması biraz yapmacık geliyor. Ben kitap damgalayacak kadar kendi ismimi veya şahsımı büyük görmem açıkçası.

Bir de yazara imza attırma olayını kafam almıyor. Zaten yazarın ismi yazıyor ve kitap onun düşünceleri ile dolu, neden bir de imzası olsun?

BeğenFavori PaylaşYorum yap