Kitap damgalama diye ilginç bir moda çıkmış. İnsanların kütüphane görevlisi gibi kendi kitaplarını damgalaması biraz yapmacık geliyor. Ben kitap damgalayacak kadar kendi ismimi veya şahsımı büyük görmem açıkçası.
Bir de yazara imza attırma olayını kafam almıyor. Zaten yazarın ismi yazıyor ve kitap onun düşünceleri ile dolu, neden bir de imzası olsun?
Yazarın imzası ile bir ünlüyle fotoğraf çektirmek aynı şey gibi.
aldığım tarihi yazıyorum o kadar. kendi yazımı da tanırım zaten. sanki semt kütüphanesi kuracak ondan damgalıyor.
Ad Soyad bir eski kaşem var. Onu basıp geçiyorum. Ama tarih atmak da gerekli.