Uzun zamandır telefonun mavi ışığına gözlerim aşırı hassas hale gelmişti. Mavi ışık filtresi falan fayda etmiyordu. Bende e-ink ekranlı telefon arıyordum. Gittim Hisense a2 model TLF aldım. İlk etapta farkettigim şey e-ink ekranın tepkime süresi çok düşük. Ekşi sözlük Twitter gibi Yazı içerikli sitelerde sıkıntı olmuyor. Ama bu ekranda kesinlikle oyun vs oynanmaz. Cihazi biraz kullandıktan sonra incelemesini yazmayı düşünüyorum. Ürün hakkında merak ettikleriniz varsa incelemeye yazarım. Ayrıca @gamsizm abi eğer siz incelemek isterseniz size gönderebilirim.

E zaten öyle. Bu cihazın teknolojisi bu şekilde zaten. Sürekli değişken ekranlarda (Twitter ve Facebook gibi kaydırma hareketi olanlar da dahil) kullanılmamalı. Yazı okumak için idealler
E-ink ekranda oyun oynamayı düşünen tek kişi siz olmalısınız.
Aslında düşünmemiştim ama denicem😀
Ben olsam önce bir göz doktoruna giderdim. Mavi ışığa hassas hale geldi demek doğru teşhis olmayabilir.
Aslında gittim ama ilaçlar falan fayda etmiyor. Mavi ışık her insanın gözüne zarar veren bir şey. Tek çare ekranlardan uzak durmak.
Renkli gözlü ya da migren hastası mısınız?
Benzer hassaslık durumu bir ara bende de özel bir sebepten oluyordu.
Hayır değilim. mavi ışık her insanin gözüne zarar veren bir şey.
@elonmusk kaynağınız var mı? Varsa okumak isterim ben de.
@eamedic bı ara teknoloji bilim notlarında bahsetmişlerdi.
https://teknoseyir.com/teknoloji-ve-bilim-notlari-2018-30
29:12 saniye
Ayrıca
https://www.sciencealert.com/how-blue-wavelengths-light-affect-retinal-cell-tissues-eye-disease
Düzeltildi😁
Telefonu nereden ve kaça aldınız?
Ayrıca tepkime süresi yüksek olması lazım. Düşük yazmışsınız da yanlış mı oldu bilmek isterim.
Türkiye de satışı yok malum. Sahibinden.com üzerinde sadece ikinci el bir tane vardı.o da yurtdışından getirmiş 15 gün kullandıktan sonra ilana koymuş. 1850 TL ye anlaştık.
Gitmişler, gene dandik telefona e-ink koymuşlar. Düzgün amiral gemisi veya baş altı telefona koysalar da alabilsem.
yotaphone 3 var amiral gemisi sayılabilecek
@elonmusk yok hocam, zaten o telefonu bekliyordum ama şimdiden eskidi. Snapdragon 625 mi kaldı, 820 yetmiyor bana 😀