Güneşin her batışı aslında yeni birer başlangıç. 😊
📸: Bahçemizden #CepTelefonuFotoğrafçılığı (6s) - #Ege

Güneşin her batışı aslında yeni birer başlangıç. 😊
📸: Bahçemizden #CepTelefonuFotoğrafçılığı (6s) - #Ege

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
off, tam mangallık mekan 😀
Şu ara bir hayli soğuk olduğu için ara verdik. 😅
Oyun sandım. 😂
Başka açılardan fotoğraf alabilir miyiz? 🙂
Tabii, bir süre önce paylaşmıştım aslında profilimde alt kısımlara inerek görebilirsiniz 🙂 Instagram'da da bolca paylaşıyorum (@ egeusulu - @ atakanuslu)
@ermanyurdakann Çok teşekkürler :)) ailece hayalimizdi. Sizlere çok daha iyileri nasip olsun inşallah. 🙏🏻
İnternet konusunda huzursuzuz maalesef 🙂 Sadece Turkcell verimli çalışıyor. 4,5G Vınn ile idare ediyoruz. Bunun dışında elektrik ve su konusunda sıkıntımız yok. Rakım 900, elektrik ve şebeke suyumuz mevcut.
Ray Tracing acik galiba..