#wallpaperengine kullananlar, kendi duvar kağıdını yapanınız oldu mu? Ben bir tane denedim. Arayüzü çok basite indirgemişler. Biraz Photoshop falan kullandıysanız çok güzel şeyler çıkaraiblirsiniz. Ben Stargate Anlantis'in geçit odasını yaptım mesela.
http://www.youtube.com/watch?v=qhGPBFNvKPk
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
TS de SG serisi seven biri. Sonunda 😀
Nadir de olsa çıkıyor arada 🙂
Onu bunu boş ver de, nasıl olmuş? videoya bari bak 😀
@huseyinekrem güzel olmuş 😀
Butun seriyi 2 defa izledim, 3’uncu sefere baslicam. Hala bu ayarda bir dizi yapilamadi.
İzleyecek dizi var mı diye bakınırken STARGATE: ORIGINS görünce aklım çıkmıştı. Birkaç haber duymuştum ama sonra uzun bir sessizlik olunca vazgeçildi diiye düşünmüştüm. Keşke öyle olsaydı 10 dk lık ilk bölümü bile bitiremedim saçma sapan anlamsız birşeye dönüşmüş eski yapımcılar nasıl izin vermiş hikayenin bu kadar çarpıtılmasına anlamadım. Bu arada wallpaper güzel olmuş eliniz değmişken bir tane de jumper yapın çok severdim o taşıtı her iş görürdü. Universe de niye kullanmadılar anlamamıştım geçitten geçiyor at herşeyi içine önden o gitsin. Neyse özetle çok özledik..
Universe'deki geminin Atlantis'tekinden 10 bin yıl kadar eski olması bunun sebebi olabilir 😀 Ama Universe düzeltmişti kendini, iyi gidiyordu. Keşke yarım bırakmasalardı...
Sıkıntı yok, Atlantisi kaç defa izledim bilmiyorum 😀
Keşke.. Ben Destiny'e giderken deprem sırasında önden bu aracı gönderirler diye düşünmüştüm. sonuçta yıllarca kullandılar her şeyini çözdüler upgrade ettiler artık standart SG-Team aracı olmuştu..
Spoiler......
Spoiler...........
Spoiler................
Spoiler.......................
Son bölümde 3 yıl sonra uyanacaklar derken gerçekten 3 yıl beklemiştim.. :))
@ermanyurdakann
Düşünemedim kisira bakmayin 😔