Tt ile sözleşmem bitince Turknet i bir deneyeyim dedim ama tt a da hani arayıp cazip bir kampanya sunarlar diye bir kaç gün süre verdim. İlk bir bayan aradı sunduğu tarifeler siteyle aynı idi dedimki bana cazip bir şey sunmalısınız ki hattı kapattırmayayım maalesef sunamadı bende kapatın diyip evrakları gönderdim. Bugün aradı bir hanımefendi daha işte 3 ay ücret ödemessiniz sonra akn yi yükseltiriz dedi ben başka bir iss geçeceğimi ve evrakları gönderdiğimi söyledim. Biliyorsunuz ki dedi tt un alt yapısını kullanıyor diğer iss ler dedi. Bende tt un alt yapısını kullanıp sizden daha iyi tarife nasıl sunabiliyorlar dedim ses gelmedi. Sözleşme yaptım kapatın dedim. İnşallah hayırlı olur.
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bende sana katılacağım üstat öyle gözüküyor.. 🙂
turknet e geçmek yaptığım en akıllıca iş olmuştu. Gayet memnunum.
Aynen benimde öyle oldu Turknetle Huzurlu ve mutluyum .... TT nin 16 vadedip 6 hız verdiği yere Turknet 35 vadediğ 32 hız veriyor.. Yada ben çok şanslıyım 🙂