Tt ile sözleşmem bitince Turknet i bir deneyeyim dedim ama tt a da hani arayıp cazip bir kampanya sunarlar diye bir kaç gün süre verdim. İlk bir bayan aradı sunduğu tarifeler siteyle aynı idi dedimki bana cazip bir şey sunmalısınız ki hattı kapattırmayayım maalesef sunamadı bende kapatın diyip evrakları gönderdim. Bugün aradı bir hanımefendi daha işte 3 ay ücret ödemessiniz sonra akn yi yükseltiriz dedi ben başka bir iss geçeceğimi ve evrakları gönderdiğimi söyledim. Biliyorsunuz ki dedi tt un alt yapısını kullanıyor diğer iss ler dedi. Bende tt un alt yapısını kullanıp sizden daha iyi tarife nasıl sunabiliyorlar dedim ses gelmedi. Sözleşme yaptım kapatın dedim. İnşallah hayırlı olur.

BeğenFavori PaylaşYorum yap