İ phone cileri üzdüm galiba anlayamam onları evet... (: itiraf niteliğinde açıklamalar ! 😀

https://www.youtube.com/watch?v=wEAGJlOqrRk

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Hasan Yılmaz @coolnquiet

    Şöyle düşünmek lazım:
    Eğer telefonu bir amaç değil de araç olarak görüyorsak genelde bir telefonla yaptığımız insanlarla iletişim kurma, sosyal medya kullanma, fotoğraf çekme, oyun oynama gibi şeyleri 1000 TL'lik bir telefonla da 6000 TL'lik Iphone X ile de yapabiliriz. Burada 1000 TL'lik telefon yerine 2000 TL'lik Galaxy S7 gibi bir telefonu koyarsak Iphone X ile neredeyse aynı kalite ve performansta bunları yapabiliriz. Mesela bu yorumu elimdeki LG G2 ile yapıyorum. Iphone X ile yazsaydım bu yorum şimdikinden daha iyi olmayacaktı veya bu yorumu daha hızlı yazamayacaktım.
    Ancak amaç bunları Iphone X ile yapmak ya da Iphone X'e sahip olmaksa alacak kişi 100.000 TL de olsa alacaktır.
    Bu ikinci kişi kendi parasını harcadığı için bizi bu durum ilgilendirmeyebilir. İsterse 100.000 TL versin bize ne?
    Ama şöyle de bir durum var ki maalesef birinin telefona yüklü paralar ödemesi devletimizin politikası nedeniyle bizi de etkiliyor. Bir telefon parası yerine iki telefon parasının yurtdışına çıkması cari açığı arttırarak ekonomiyi vuruyor. Telefon satışının cari açığı arttırdığını gören devlet de telefon alınamasın diye vergiyi tüm telefonlara kitliyor, taksidi kaldırıyor falan. Bu da normalde bizi hiç ilgilendirmeyecek bir konunun bizi ilgilendirmesine sebep oluyor.
    Benim burda tavrım isteyen isteriğini yapsın yönünde, her ne kadar dolaylı yoldan ben de etkilensem de...

  • LOOP @loop

    Engelleyenlerdeki bu tripleri hiç anlamıyorum, hayatımda faydalanmadığım tipler engelleyişlerini bir ceza gibi anlata anlata yaparak ne anlatmaya çalışıyorlar, Zaten mesaimiz olmadıki 🙂 Sevgilimmiş gibi 🙂 La git engellersen engelle yazmasanda bunu yaparsın zaten , dur nolur engelleme diyeceğimi mi sanıyorlar ?

    Modern bir cezalandırma yöntemi olan engellemek hiç başvurmadığım bir yöntem benim velevki karşımdaki adi biri olsun, tahammül güç demektir...

  • tiki @taka

    Adam haklı kim ne alırsa alır sana ne? Ezik gibi davranmaktan vazgeçin artık. Çocuk değilseniz eğer hiç hoş değil bu hallere düşmek.