benimde aklıma direk her geldi kadrajın ortasına güneş gelmiş hatta lense çarptığıda ağaçların ordaki harelerden belli ama kaldırım falan net bu ancak hdr 'ın işi olabilir yada pro modda enstantaneyi ayarlayarak olabilir diye düşündüm ama kameranın karakteristiğini bilmediğimden bişey diyemiyorum belkide algoritması risk almayı seviyordur ve enstantaneyi uzatıyordur.
hdr ?
benimde aklıma direk her geldi kadrajın ortasına güneş gelmiş hatta lense çarptığıda ağaçların ordaki harelerden belli ama kaldırım falan net bu ancak hdr 'ın işi olabilir yada pro modda enstantaneyi ayarlayarak olabilir diye düşündüm ama kameranın karakteristiğini bilmediğimden bişey diyemiyorum belkide algoritması risk almayı seviyordur ve enstantaneyi uzatıyordur.
Yok otomatik mod hdr açık değil hocam
Konum neresi hocam.
Aksaray hocam il olan